Logo

Veggfeste til Panasonic pv600

Skriv et svar
16.07.2006 23.07.28 #1 av 3
Postet av: imback
hei

Ta en lang story kort....
Ble ny medlem idag og er kjempefornøyd med dette forumet....
Hadde det ikke vært for dere så hadde ikke jeg vært eier av Pv600 fra igår:)
Var på siba (forus,kvadrat) og fikk min for 21500kr med bordfeste selvsagt:) Men siden jeg skal henge plasmaen på veggen så trengte jeg et veggfeste som jeg kjøpte for 450 (kostet egentlig 800)... So far so good... Kom hjem, kjempefornøyd til nå, prøvd litt frem og tilbake men ikke mange timer... Men intrykket er SUPER... Prøvde å sette Plasmaen på veggen, da begynte problemene... Fikk et sånn sms eller hva det var for noe... Men skal være ærlig så har jeg ikke prøvd så mye heller... Men er det noen som har pv600 på veggen her i forumet? Og hvilken feste eventuelt? For på pv600 har den et lite "rompe" som stikker ut nederst av tv`n Setter jeg på det feste så er jeg litt redd for at feste stikker opp fra tv`n da, kan gå akkuratt oxo men vil være sikker før jeg lager hull i veggen osv...
Og et spørsmål til i farten, bør jeg ha forsikring på tv`n min fra siba som dem tilbyr? eller går dette her på innbo forsikringa mi? Noen som vet? Regner med dere er proffe og har holdt på en del år i forhold til meg som er fersk i dette gamet:)
Oke takker for all støtte....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.07.2006 08.16.43 #2 av 3
Postet av: orso
Jeg har prøvd to ulike veggfester til PV600, ingen passet (B-Tech og Funcom). Butikken har nå bestilt orginalt feste til meg, venter fortsatt på det.
Problemet er som du nevner, denne rumpen som stikker ut nede. Den kan lett komme borti veggen. PV600 må bygge minst 7cm utifra veggen, det står i bruksanvisningen. Finner du et veggfeste som gjør det, er du safe. Eventuelt kan du kjøpe orginalt.
Her er to fra Vogels som ser ut til å passe:
http://www.vogels.com/detail.asp?ISSAID ... &PlineId=0
http://www.vogels.com/detail.asp?ISSAID ... &PlineId=0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.07.2006 10.23.14 #3 av 3
Postet av: imback
heia og takk for svaret...
Sjekket linkene dine og jeg har NOE av den andre linken du ga.... Jeg har di to festene som er på sidene men IKKE noe i midten lissom... Mne får stikke bort til siba igjen idag og se hva ahn selgeren mener med dette feste her....
Men hva me forsikringa? Ingen som vet om det nye gliset mitt kommer på innboet?

Cheers
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar