Logo

Veggfeste. Justerbart i høyden?

Skriv et svar
11.02.2010 00.24.28 #1 av 1
Postet av: Virre
Skal endelig få meg flatskjerm, en 52" LED-TV, Phillips 52PFL9704. Denne kommer først i mars så jeg har litt tid til tilpasse stua til det nye sentermøbelet.

Høyden på selve TVen: Det er en ting når jeg ser på film. En annen ting når jeg spiller. Vi bruker Nintendo Wii ganske mye og med den så er spillopplevelsen mye bedre når en står. Dvs at TV bør være i hodehøyde når jeg står (jeg er 182cm).

Finnes det noen veggfester som lar seg regulerere i høyden etter at det er skrudd fast i veggen? Det trenger ikke være mer enn ca 80 cm høyderegulering. Er det noen der ute som vet om noen muligheter, eller har snekret noe selv? Jeg har ikke noe behov for å kunne svinge den ut til siden eller tilte den noe, men er selvsagt en bonus hvis det lar seg gjøre.

Var på Hi-fi klubben i dag og der kunne de ikke hjelpe meg, da de ikke visste om noen fester med denne muligheten. Jeg finner lite om dette ellers på nettet også, men skal ikke skryte på meg å være flinkt til å vite hvor jeg skal søke...

TVens mål: BxHxD 1265x792x100mm. Veier 40,6kg. Kompatibel med VESA-veggfeste 400x400mm.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar