orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Vi kan bytte. Har B&W 703. Da får du de etterlengtede B&W. Kanskje du kan få senteren, HTM7, med på byttehandelen også.
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Har du fått solgt Audiovector Mi3 Avantgarde forresten?
Og hvordan er Usherne? Skal du bytte igjen, bør du passe på å kjøpe høyttalere som er tilpasset størrelsen på rommet ditt.
Vector
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Heisann,
De er solgt ja
Usherne låter fantastisk, til og med i det lille rommet mitt. Har planer om mye større rom fremover. Om ikke det skjer, så er jeg nok ferdig med Hi-Fi til jeg får eget reir eller noe. For jeg satt å tengte på det, og det er unødvendig for meg å bruke SÅ mye penger på stereo uten å få utnyttet det. Så vi får se!
Mvh Vector
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Savner du bass, vil jeg anbefale at du komplenterer med en god subwoofer istedenfor å bytte høyttalerne. Velodyne DD serien eller REL er i følge mange de beste musikk subbene. Velodyne har jo dessuten et glimrende kalibreringsverktøy. SVS er jeg redd kan bli for vanskelige å få integrert skikkelig i et high-end stereo oppsett.
Vector
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Jeg er ikke interessert i en basser forløpig, må nesten bli en DD12 det da...
Mvh Vector
Vector
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Lenge siden jeg har vært her...Nå er Midgard og Arcam solgt, Midgard er ikke erstattet med noe ennå, men Arcam ble erstattet med en Holfi spiller.
Mvh Vector
Vector
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Nå er Usher til salgs også!
Mvh Vector