wonki
Aktiv
E-post
jeg får inntrykk av at det er helt vanelig med støy fra flat tv. vi har hatt et par hjemme, men jeg blir ikke helt vant til denne duringen. dette er ikke fra selve tv bildene, men fra tv.
tar gjerne i mot råd og tips her. kan det være noe som slår inn eller lignende??
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Det er nok noe du må leve med i mer eller mindre grad.
Det er spesielt i lyse bilder at strømforyningen i Plasma skjermer gir noe lyd ifra seg.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Headbanger Man
Aktiv
E-post
Mulig flatskjermen din har vifter som støyer? Plasmaskjermer har vifter for å kjøle ned elektronikken siden varmen ikke kommer ut gjennom de 3 lag med glass en plasmaskjerm vanligvis har.
wonki
Aktiv
E-post
jo men det er en slags during som er der hele tiden. blir litt sprø av den, men må kanskje bare leve med det da....
Gråsonen
Aktiv
E-post
Ang. during, så kjøpte jeg en Samsung 32R72B hos Lefdal.
Etter å ha hatt den i ca 3 uker gikk jeg lei av å høre på pipelyden som var konstant i den. Levert tilbake på service nå, og har enda ikke fått den tilbake/ fått vite hva som er feilen..
Hørte den spesiellt når tv`en var slått av. Ellers så blir den jo overdøvet av tv/høytalerlyden når den står på. Lyden gjør seg mest gjeldene fra siden og bakfra. Det vil si at det er utrolig iriterende å ha den i stua, når den ikke er i bruk. Ikke markant høy lyd, men irriterende nok til at du merker det er noe forstyrrende i rommet. Lyden ga seg først når strømkabelen ble koblet fra, men det bør jo være unødvendig...
Balle
Aktiv
E-post
Min Panasonic LCD-TV er fullstendig lydløs. Finnes ikke en vifte i den heller, tror jeg.
Balle Klorin
Balle
Aktiv
E-post
Min Panasonic LCD-TV er fullstendig lydløs. Finnes ikke en vifte i den heller, tror jeg.
Balle Klorin