- MaRe -
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Har en kar som er intressert i alle høyttalerene mine nå og han lurte på om jeg ville hjelpe han med å finne en reciever som drar mine CV høyttalere bra nok så de basser litt + låter bra.Recieveren kan ikke koste mer ann ca 3600kr elns og skal dra disse høyttalerene:
http://min.hjemmekino.no/-MaRe-/
Jeg har jo en Yamaha RX-V1500 nå og de basser ikke akkurat fælt,jeg ville nok ha kjøpt Denon men vil vite hva dere anbefaler?
Hva med denne:
http://www.hifiklubben.com/no/produkter ... tm?id=7050
kid
Hjemmekinosjef
E-post
Du har jo noen høytalere som krever litt, så tror jeg ville gått opp en klasse gitt - for å få det ultimate. Det ultimate er vel egentlig enda noe høyere, men en klasse opp hadde ikke vært dumt. Flott kino forresten!!
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
- MaRe -
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Men HVILKEN reciever drar det brukbart,hva med HK AVR-130?
kjelle
Bilstereoekspert
E-post
pioneer 915 husker ikke resten av mod.betegnelsen...den yter godt i forhold til pris...får den under 4000kr!
- MaRe -
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
"kjelle" skrev:pioneer 915 husker ikke resten av mod.betegnelsen...den yter godt i forhold til pris...får den under 4000kr!
Ok,skal bringe det videre.
kid
Hjemmekinosjef
E-post
H/K sin nyeste serie er veldig strømsterk og gir mye mer valuta for pengene enn hva informasjonen tilsier etter min mening. Men denon er slett ikke et dårlig valg, ville vurdert å gått opp til DENON AVR-2106 selvom dette går litt over budsjett. Du får mye mer langsiktig glede. Selv har jeg aldri vært noe fan av yamaha i denne prisklassen, men detter er vel bare "traumer\problemer" jeg har skapt meg i mitt eget hode - har vel ingen gode argumenter for dette. Personlig ville jeg nok valgt 2106 i ditt tilfelle, har du vurdert Onkyo som en kandidat?
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
- MaRe -
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
"kid" skrev:H/K sin nyeste serie er veldig strømsterk og gir mye mer valuta for pengene enn hva informasjonen tilsier etter min mening. Men denon er slett ikke et dårlig valg, ville vurdert å gått opp til DENON AVR-2106 selvom dette går litt over budsjett. Du får mye mer langsiktig glede. Selv har jeg aldri vært noe fan av yamaha i denne prisklassen, men detter er vel bare "traumer\problemer" jeg har skapt meg i mitt eget hode - har vel ingen gode argumenter for dette. Personlig ville jeg nok valgt 2106 i ditt tilfelle, har du vurdert Onkyo som en kandidat?
Jeg tror han får bestemme selv gitt,blir vell noe etterhvert sikkert.
Han lurte på å kjøpe noe litt brukt senere.Jeg har selv Yamaha RX-V1500 og er meget fornøyd med den.
Vurderer Denon jeg.
Prøvde en HK for ca 3-4år siden og synes ikke det låt bra i det hele tatt.
kid
Hjemmekinosjef
E-post
H/K sin siste modell har en dell oppgraderingen siden årstallet du nevner, så har nok skjedd en del siden den gang. Er stor forskjell fra fjorårets til årets til og med..
kid
Hjemmekinosjef
E-post
Kjempe fin kino du har forresten mare, den er vakker!<3 :p Som du sier, det blir hans valg, men vi har alle våre synspunkter og meninger. Yamaha ligger jo bra ann i alt som er av tester, bare mine personlige egenskaper som fører til at jeg ikke liker dem.. Sikkert kjempeutstyr! : )
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
- MaRe -
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Ok,tror han skal ha en NAD.
kjelle
Bilstereoekspert
E-post
nad? fysj... de taper jo ALLT av tester.kansje jeg tråkker på mange føtter nå men..har enda til gode å høre en ned receiver\forsterker som er best i sin prisklasse
- MaRe -
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
"kjelle" skrev:nad? fysj... de taper jo ALLT av tester.kansje jeg tråkker på mange føtter nå men..har enda til gode å høre en ned receiver\forsterker som er best i sin prisklasse
Liker han det så hvorfor ikke??
Bianchi-Vassleitet
Hjemmekinosjef
E-post
Jeg vet om en som skal selge en nad216THX til 3000kr. Den er helt strøken. 125 watt i 8ohm. Kan dette være av interesse?
(dette er en effektforsterker, må ha forforsterker eller en forsterker i tilegg, men denne skal vel klare å drive CV til det yterste...)
Gøran