Logo

Valg av Projektor, noen tips???

Skriv et svar
10.04.2004 20.37.30 #1 av 3
Postet av: Ken Tucky
Hei til alle som gidder å lese dette!

Jeg har planer om å gå til anskaffelse av prosjektor.
Jeg har lest mye på siden her og andre steder,men er langt fra sikker på modell.
En vane jeg har er å bruke veldig mye tid på research før jeg kjøper ting jeg ikke er helt kjent med, jeg sliter litt med å skille klinten fra hveten.

Håper noen kan gi meg anbefalinger/tips!
Alt tas imot med takk :wink:

Her er hva jeg ser etter:
-bruksområdene kommer til å variere endel,
Tv, Film, Playstation og Pc. Jeg har derfor et ønske om gode tilkoblingsmuligheter.
-I tillegg vil jeg at den skal gi lite støy og være lett å ta med seg, ønsker også mulighet for takfeste. Fint om projektoren også tåler å bli fraktet litt rundt.

-Den kommer ikke til å bli stående i samme rom hele tiden, derfor bør den være en god allrounder med tanke på spesifikasjoner. Jeg har sett noen prosjektorer og har aldri lagt merke til denne såkalte regnbueeffekten,derfor har jeg ingen bastant mening om LCD eller DLP.

Busjettet kan til nød strekkes til 25000,- men den behøver ikke å være så dyr.

Satser på å bli overbevist her!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.04.2004 15.10.37 #2 av 3
Postet av: Bjarte
Hvis du er ute etter en projektor med lite støy ville jeg tittet litt på Sanyo PLV-Z2 og Hitachi sin nye projektor.

De har begge en oppløsning på 1280 x720 og meget lavt støynivå. Størrelsesmessig så er de midt på treet, noe som ikke gjør den så veldig egnet til å drasse rundt med.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.04.2004 15.38.34 #3 av 3
Postet av: Torgrim
Optoma H30 er jo en mulighet. Men den støyer ganske mye.

Har også noe lav oppløsning på film.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar