Logo

Valg av Plasma 42" under 20.000

Skriv et svar
25.06.2006 23.52.58 #1 av 6
Postet av: lenny25
Jeg trenger hjelp til å velge en plasma 42" til under 20.000.
Driver og lurer litt på LG 42pc3r eller evt LG 42pc1r. Er dette en TV som kan sammenlignes med Pana PV60 i bildekvalitet? Registrerer at den ikke har like stor fargepalett men er dette merkbart i praksis? Grunnen til at jeg ikke velger Pv60 er designet, madammen nekter å ha en sånn i huset...hehe. Synes det er ekstremt vanskelig å velge ny TV.

Bare kom igjen med anbefalinger og gjerne begrunne det også. Tar imot all hjelp med stor takk!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2006 07.03.50 #2 av 6
Postet av: boly
Ta med deg madamen og sjekk hva du finner her : http://www.hjemmekino.no/database/tv.aspx
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2006 09.04.27 #3 av 6
Postet av: Msport
"lenny25" skrev: Grunnen til at jeg ikke velger Pv60 er designet, madammen nekter å ha en sånn i huset...hehe.


Det gjorde min også, men når den kommer på veggen i stua hjemme, er det noe helt annet. Nå synes jeg den ikke ser så værst ut, faktisk litt pen å se på!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2006 09.55.34 #4 av 6
Postet av: orso
Har ikke sett LGene selv, men har lest at den er hakket dårligere enn PV60. Ellers så har den nye plasmaen fra Samsung fått veldig mye skryt (Samsung PS42Q7H). Ser er at Expert har lansert den til 23k, men den faller sikkert i pris når flere butikker får den. Den har et glimrende design. Kan evt. bestilles fra Sverige, da burde den komme på under 20k.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=92640
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2006 19.30.38 #5 av 6
Postet av: lenny25
Var på expert i dag og så på Samsung PS42Q7H. Ble helt forelsket, veldig bra bilde og vanvittig bra design! Håper den faller til under 20.000 snart. Håper elkjøp får ut fingen og tar den inn! Forresten, noen som har erfaringer med Fyndbørsen i Sverige? Omregnet i norske kan jeg få denne lekkerbiskenen til 17.668 :) Er dog litt skeptisk til å bestille sånne ting over nettet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2006 19.42.54 #6 av 6
Postet av: orso
"lenny25" skrev:Var på expert i dag og så på Samsung PS42Q7H. Ble helt forelsket, veldig bra bilde og vanvittig bra design! Håper den faller til under 20.000 snart. Håper elkjøp får ut fingen og tar den inn! Forresten, noen som har erfaringer med Fyndbørsen i Sverige? Omregnet i norske kan jeg få denne lekkerbiskenen til 17.668 :) Er dog litt skeptisk til å bestille sånne ting over nettet.

Mange som har bestilt fra fyndborsen og som har gode erfaringer. Leter du litt i forumet finner du en del der. Elkjøp har tidligere ikke solgt Samsung, så det er ikke sikkert de vil ta den inn. Ser at Samsung PS50Q7H selges til 25k hos Best-buy, da burde 42" komme på under 20k.
http://www.hjemmekino.no/database/tvinf ... view=price

P.S. Finnes også en modell som heter PS42C7H, tror den er lik bortsett fra designet. Verdt å sjekk ut. Se Samsung sin hjemmeside.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar