Logo

Valg av hjemmekinoanlegg til 5-6000,-

Skriv et svar
15.12.2005 20.05.06 #1 av 2
Postet av: Kris D
Eg holder på å sette opp min første "hjemmekino", eller tv-stue er vell mer passende.
Har allerede bestilt [URL=http://www.elprice.no/modules/module_131/templates/product_template_detail_1.asp?strParams=1%231%231%231%233%236&iCategoryId=60&iInfoId=11299&iTopCategoryId=0&iPreview=0&strMenuArr=&mid=]
denne tv'en,[/URL] 37" viewpia som de fleste sikkert kjenner til. Vet det ikke er beste på kvalitet, men er en grei pris så.. :grin:
Nå er eg på jakt etter ett hjemmekinoanlegg, som må inkludere dvd-spiller, reciever og høyttalere. Alt trenger ikke være i pakke, men bør ikke overstige 6000.

Har søkt litt rundt, og funnet noen alternativer:
Yamaha HTiB3300
DENON AVR-1306/DVD-1720/SYS-56HT
Og diverse sett fra Pioneer:
[URL=http://www.pioneer.no/no/product_overview.jsp?category_id=42&taxonomy_id=432-478]Oversikt
[/URL]
DCS-535
DCS-424
DCS-340
DCS-333
..Ser nå at bortimot alle på den siden er innenfor min prisklasse? bruker dinpris.no som referanse, men prisene virket en smule snodige. Gikk ut ifra høyere nr = bedre modell?

Er ihvertfall dette eg trenger hjelp til. Tv'en har hdmi inngang, bør eg da prøve å få tak i en dvdspiller som kan bruke denne? Vil det ha noe å si i praksis? Har nettopp fått innlag fiber til huset, og vil få en del tv-kanaler over denne,aner ikke om det har noen relevans for valget mitt :-?
Vil og gjerne ha en som støtter xvid/divx, om det er mulig. Både lyd og bilde er forsåvidt like viktig, men vet ikke hvor bra bilde det er mulig å få på denne tv'en. Om dere har andre forslag, tar eg gjerne imot dem! Disse er bare noen eg fant nå. Så langt heller eg mest mot anlegget fra Yamaha.

Setter stor pris på all hjelp eg kan få! Takk! :-D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.12.2005 15.38.16 #2 av 2
Postet av: Bidd@
Velkommen.

tror ikke du finner noen pakker hvor DVD spilleren har HDMI. så koble opp med scart eller komponent er vel det du får til. Senere med en dedikert DVD vil du kunne bruke denne muligheten.
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar