Logo

Utdaterte høytalere fra B&W??

Skriv et svar
08.09.2009 21.41.40 #1 av 2
Postet av: Halifax
Heisann

Har et par B&W DM604 og lurer på om jeg skal skaffe meg noen nye og litt mindre høytalere. Kjøpte dem for noen år siden, men er usikker på om de er verdt noe i dag? De spiller fortsatt klokkerent. Og sammen med forsterkeren Denon PMA 735R, CD-spilleren Denon DCD 755AR, og høytalerkablene TARA Labs Phase III, funker de svært bra. Er det i det hele tatt vits å forsøke å få solgt alt dette? Er det noen som kjøper CD spiller/ høytalerkabler fortsatt? Eller er det kun forsterker og høytalerne som noen vil kunne være interessert i?

Hva vil disse ulike komponentene være verdt mon tro? Eller er alt sammen utdatert?

H-Fax
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.09.2009 10.12.04 #2 av 2
Postet av: Zleepyme
For det første er utstyret ditt meget bra-Høyttalere blir sjelden utdatert, Når det gjelder cd spilleren, så er det fortsatt folk som er ute etter en god cd spiller, når det i dag spys ut dvd spillere med forferdelig lydkvalitet på musikk... Ta å stikk innom finn.no, og qxl å sjekk hva lignende utstyr selges/auksjoneres bort for for å få en pekepinn på hvor du legger deg prismessig. Kan også hende det lønner seg å selge separat...
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar