Logo

UPS til TV-en og anlegget

Skriv et svar
01.03.2008 10.28.52 #1 av 3
Postet av: enur
Hei! Nå må bare moderator arrestere meg angående plassering av denne posten men visste ikke hvor den hørte hjemme. Så til saken... Jeg hadde håpt på at noen har anbefalinger til en UPS som også beskytter mot lynnedslag til min 50" plasma, forterker og Xbox. Den trenger ikke holde så mange minuttene da disse tingene er kjapt å skru av. Pris og støynivå tas selvsagt med i vurderingen da jeg helst ikke vil ut med stort mer enn 1000 kr.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2008 11.26.30 #2 av 3
Postet av: eple
Hvorfor må du ha en ups da? Sånne batteribokser er svindyre.. den vi bruker på jobben koster nesten 10 000. Hvorfor ikek bare kjøpe en "boks" som beskytter mot lynnedslag. Har en selv til rundt 800. Bare en kontakt i kontakten.
Sony PS 3, Logitech Harmony 1000
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2008 08.38.42 #3 av 3
Postet av: enur
Grunnen til at jeg ønsker meg en UPS med lynvern som jeg kaller det er at strømmen i huset hjemme virker ikke å være helt stabil. Jeg misstenker blant annet at den har ødelagt strømforsyningen til PC-en min.

Jeg har kikket litt på en UPS som heter Riello Plug Dialog 550VA. Denne koster omtrent 45 pund fra misco.co.uk. Eneste jeg ikke har fått svar på enda er om den beskytter mot lyn :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar