Logo

TW700 - Bergensområdet

Skriv et svar
19.06.2008 19.35.51 #1 av 5
Postet av: Jarle69
Noen som vet om butikker i bergensområdet som har TW700 med demo?

Alternativt. Hadde satt stor pris på om noen har mulighet til å ta i mot besøk for demo av sin TW700. Veldig nyttig før jeg eventuelt kjøper. Send melding eller ring (90801373) hvis aktuelt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.06.2008 06.54.02 #2 av 5
Postet av: Snusboksen
Hei!

Jeg har Epson TW 700. Du er hjertlig velkommen til å se på den i min hjemmekino.

Jeg tar kontakt!

Mvh
Snus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.06.2008 19.57.33 #3 av 5
Postet av: Jarle69
Har vært på hjemmebesøk og sett på Snusboksen sin flotte hjemmekino.

Fikk sett prosjektor både med vanlig sending og HD, begge fra Canal Digital. Har ikke så mye annet å sammenligne med,
men etter min vurdering var det glimrende bilder. Mer enn tilstrekkelig for mitt behov.

Da er det bare å bestille.

Mange takk for hjelpen!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.06.2008 14.31.08 #4 av 5
Postet av: Snusboksen
Bare 3 EM-kamper igjen nå, så blir det Tippeliga med langt dårligere bilde. Søndag kveld er det bare å glemme HD-bildet. Forskjellen mellom HD-fotball og vanlig, er vanvittig stor. Jeg synes det er mindre forskjell på vanlige programmer og film. Men for all del, stor forskjell på det også.

Lykke til med handelen og kinoen. Gleder meg til å se bilder - og kanskje et hjemmebesøk etterhvert :)

Mvh
Snus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.07.2008 09.07.36 #5 av 5
Postet av: bjovik
Hei, jeg tar sjansen på at dere titter innom :-)
Jeg har kjøpt meg en TW700 men opplever at den lager mye støy, langt mer enn forventet! Er det noe jeg kan gjøre for å redusere støy eller er dette vanlig? Kan ikke skjønne at det er riktig og har lyst til å heve kjøpet... Råd?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar