Logo

Tv instillinger: trenger hjelp.

Skriv et svar
12.12.2008 17.58.17 #1 av 1
Postet av: steamy
Hei.
For 3timer siden fikk jeg min nye 42"lcd tv levert på døra helt uventet:P Bestillte den igår, så ble litt sjokka over at den kom så fort:D men bedre for meg:D Tven er kjempe fin og jeg er veldig fornøyd med den:) har fikset og trikset med bilde instillingene nå ganske lenge, men dette synes jeg er veldig vanskelig. Trenger altså litt hjelp av dere eksperter:) Jeg leste på http://www.lydogbilde.no/test-toshiba-4 ... 8.lbt.html at fabrikkinstillingene ikke var særlig bruktbart for hjemmebruk. Litt dumt at de ikke skrev åssen skjerminstillingene de brukte, men det er kanskje ikke vanlig på sånn test?

Noen andre som også har Toshiba 42VX550P ? Fint om dere kunne gjitt meg skjerminstillingene deres:) Det er vel ingen her som er fra lyd og bilde og som vet eller kunne funnet ut av åssen instillinger tven hadde under testen?:)

Takk for svar.

Edit: har lagt merke til litt lysere felt i de venstre hjørnene oppe og nede....er dette clouding ? :S blir sur hvis jeg må levere tven til bake for å bli kvitt det!:S Går det vekk etter at jeg har brukt den litt? Merker det ikke på lyse bilder. men når det blir mørkt (eks: ps3 menyen som er i svart) så ser jeg det litt:S

Steamy
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar