Logo

Tv-handel på nettbutikker

Skriv et svar
19.10.2006 13.40.12 #1 av 4
Postet av: Tharos
Skal veldig sannsynligvis kjøpe meg brand new lcd-tv snart, og vurderer Sony KDL-46W2000. Denne finner jeg imidlertid kun på nettbutikker.
De billigste er (ifølge hardware.no): Directbuy og Pcutstyr.no. Noen med erfaringer fra disse butikkene, eller erfaringer med tv-kjøp over nett i det hele tatt?

Og hva er forresten grunnen til at "vanlige" butikker som Elkjøp, Expert osv. ikke tar inn disse litt dyrere modellene?
When Chuck Norris talks, everybody listens. And die.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.10.2006 19.37.04 #2 av 4
Postet av: Rune
Når det gjelder 46W2000 så er den helt ny og det er få (om ingen) som har fått denne enda. (nettbutikkene har de ikke på lager)

Men generellt er modeller i denne prisklassen veldig lite aktuell for folk flest. Har selv jobbet i butikk tidligere og den vanlige mann syns 10.000 er mye for en TV. (iallfall i Trøndelag der jeg jobbet :-))

Sjansen er at man brenner inne med en slik modell, dvs at den aldri blir solgt før etter lenge og da til en pris som er langt lavere enn det man kjøpe den inn for. (har opplevd at vi måtte selge en Pioneer plasma til omtrent halvparten av det som den ble kjøpt inn for) (når de var en del dyrere enn nå)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.10.2006 11.15.25 #3 av 4
Postet av: Tharos
"Rune" skrev:Når det gjelder 46W2000 så er den helt ny og det er få (om ingen) som har fått denne enda. (nettbutikkene har de ikke på lager)

Men generellt er modeller i denne prisklassen veldig lite aktuell for folk flest. Har selv jobbet i butikk tidligere og den vanlige mann syns 10.000 er mye for en TV. (iallfall i Trøndelag der jeg jobbet :-))

Sjansen er at man brenner inne med en slik modell, dvs at den aldri blir solgt før etter lenge og da til en pris som er langt lavere enn det man kjøpe den inn for. (har opplevd at vi måtte selge en Pioneer plasma til omtrent halvparten av det som den ble kjøpt inn for) (når de var en del dyrere enn nå)


Jeg kjøpte meg en Toshiba 42WLG66PG på Elkjøp for noen uker siden (leverte den inn i går :) ) Denne måtte de bestille fra hovedlageret, og det tok jo ikke lange tiden. Prisen på Toshibaen er ikke langt unna det Sony 46W2000 koster. Jeg syns de kunne hatt mulighet for å bestille Sony'n iallefall...
When Chuck Norris talks, everybody listens. And die.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.12.2006 19.36.31 #4 av 4
Postet av: Fluggua
Nå er denne tråden startet for vel to måneder siden, men om det skulle være interessant så selger Hi-Fi Klubben Sony 46W2000. Ordinær pris der tror jeg er 37.000,-.
Denon AVR 2106 - Denon DVD 1920 - Dali Concepta 6 - Sony KDL 46W2000 - Sunwave SRC3000 - Argon DAB2
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar