Logo

Trenger råd og informasjon!

Skriv et svar
19.01.2009 15.41.48 #1 av 1
Postet av: amaigbo
Hei!

Jeg fikk digital dekoder fra Get for noen måneder siden (enkel get box - borettslaget har inngått avtale). Samtidig har jeg en Pioneer DVD-opptaker, Playstation 3 og en umoderne TV med bare en scart-inngang.
Da jeg koblet opp alt etter manualen kom de analoge kanalene på "den vanlige" tven, digitale kanaler fra get boks OG alt fra dvd-opptakeren på AV1 og Playstation på AV2. Dvd-opptakeren "overstyrer" Get boksen, slik at det er umulig å se på noen av de digitale kanalene hvis dvd-opptakeren er på. Samtidig er det umulig å ta opp fra noen av de digitale kanalene.

Jeg skal nå kjøpe en ny Philips LCD tv snart, og lurer på hvordan jeg kan unngå disse problemene? Er det en løsning å kjøpe en tv med innebygget mottaker? Jeg ønsker ikke å kjøpe get boks PVR fordi Pioneer opptakeren jeg allerede har er god, men også dyr! Finnes det en løsning på hvordan jeg kan bruke dvd-opptakeren til å ta opp fra de digitale kanalene, og samtidig kunne se på en annen kanal? Jeg synes mye av poenget med opptak blir borte hvis man er nødt til å sitte og se på samme kanalen man tar opp fra.

TAKK =)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar