Jeg har til nå bare hatt et billig komplett hjemmekino system, rettere sagt philips hts5000w.
Skulle være trådløst, men bakhøyttalerne er jo koblet til strømkilde så mye trådløst var det ikke akkurat..
Har disse komponenter og diverse fra før:
- et lcd tv, 37 tommer fra toshiba 37wl66z.
- xbox 360 (halo versjon med hdmi)
- ps3
- lyse dekoder (vanlig uten hdmi)
- og altså dette komplette hjemmekino pakken, philips hts5000w
Har tenkt å selge det billige hjemmekino anlegget, og satser å få ca. 2000 kr for det...
Det jeg vil kjøpe er derfor nye løskomponenter...
1 receiver og 1 høyttaler pakke med sub...
har sett litt på denne siden
http://www.surround.no/Er veeldig amatør når det kommer til hjemmekino løsninger etc og trenger derfor hjelp av dere...
Er ikke så veldig kresen, og er student i tillegg og budsjettet strekker derfor ikke så langt...
vil bruke de 2000 kr som jeg antageligvis får for hjemmekino pakken, og kan legge ut mellom 4-6000 itillegg...
Har bare 4 krav til forsterkeren, må ha minst 2 optisk innganger og 2 coaxial innganger , helst mange aux innganger også, og helst hdmi inng og utgang...disse nye hdmi-lyd systemene er egentlig ikke så viktig, bare etpluss om noe av det nyeste inngår i systemet...
Er det spesielle merker jeg bør se etter?
Vil jo selfølgelig ha dette billigst mulig, og er bare fornøyd om jeg finner receiver med de kravene og en høyttaler pakke...
Kan dere anbefale produkter til meg?
Hels legg ved linker...
There is always one united!