Logo

Trenger litt hjelp her nå..

Skriv et svar
23.07.2007 16.50.45 #1 av 5
Postet av: Andre86
Har kjøpt meg en ny Nad T754.. Jeg får lyd på front høytallerne og suben , men får ikke noe lyd til centern og bakhøytallerne. Har prøvd det meste av instilling som er muilg på forsterkern og dvd spillern.. Kan det si åssen kabler jeg bruker. Har analog(stereo kabler ) nå , det funker. Men når jeg kobler i den optiske kabel så funker det ikke , får ikke lyd i det hele tatt. Har stilt om at den skal stå på optisk 1 på forsterkern og dolby digitalt og 5.1 på dvd spillern og forsterkern .
Noen som vet hva som kan hvere feilen her? Noen forslag


plz :lol: :?:
CLS-12SX , CLS-6C , CLS-6 B , Dali 8 gulvhøytallere , NAD T 754 . Phills dvd spiller
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.07.2007 23.15.00 #2 av 5
Postet av: Zleepyme
Sjekk innstillingen på dvd spilleren. i lydmenyen skal det stå noen om dolby digital on/off, Hvis det står Dolby Digital: PCM, må det byttes slik at istedet for pcm skal det stå dolby digital... Ellers så vil Dolby Digital KUN komme på når filmen du spiller av har dette. Sjekk også det. Normalt vil det stå dolby prologicII når spilleren ikke sender ut Dolby Digital. Sjekk at forsterkeren kan stilles inn på PrologicII For da SKAL du ha lyd i center og bak, såfremst at du har koblet rett, selv på vanlig musikk/tv lyd...


'
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.07.2007 14.31.29 #3 av 5
Postet av: Andre86
Har sjekka instillinga får det , fikk kjøpt meg coxial kabel i dag. Det kommer bare klikker lyder når jeg har på film å kjører pro logic.
CLS-12SX , CLS-6C , CLS-6 B , Dali 8 gulvhøytallere , NAD T 754 . Phills dvd spiller
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.08.2007 21.48.01 #4 av 5
Postet av: honnings
Har hatt noe av det samme problemet som nevnt øverst med en T743 men husker ikke helt hva som ble løsningen. Hør med hifiklubben, de kan gi deg svar.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.08.2007 11.35.05 #5 av 5
Postet av: Andre86
Fikk en ny isteden..:P . den funker fett:P
CLS-12SX , CLS-6C , CLS-6 B , Dali 8 gulvhøytallere , NAD T 754 . Phills dvd spiller
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar