Logo

Trenger kjøpstips: Liten hvit TV med tre HDMI-innganger.

Skriv et svar
27.12.2013 15.40.27 #1 av 3
Postet av: svenne
Jeg er på utkikk etter en pen liten (22" evt noe større) hvit TV med tre HDMI-innganger. Noen tips? Jeg var i ferd med å kjøpe en slik Philips-Tv på Elkjop.no/Komplett.no, men siden den ikke var på lager og skulle komme noen uker senere, lot jeg være å bestille. Men nå er den borte fra sortimentet! Og ikke husker jeg hva det lange produktnavnet var, heller. Det beste ville jo være hvis en TV også var SMART-TV, men det var ikke denne Philips. Noen som kan hjelpe med tips om en slik TV; Hvit, 3 HDMI og ca 22" stor. Fint hvis rammen ikke er særlig større enn skjermen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.12.2013 23.11.29 #2 av 3
Postet av: Torja
Dårlig med små TV med tre HDMI innganger, men du kan jo altids tenke på å anskaffe en slik HDMI Splitter?
http://www.komplett.no/hq-hdmi-switch-4x1/649035
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.12.2013 19.23.13 #3 av 3
Postet av: svenne
Hei og takk! En HDMI-splitter var jo smart! Så slipper jeg å ha tre ledninger i TV,en, som skal henge nærmest i vinduet og vippes ut i rommet!
Vi har en TV på vippebraketten fra før, men ønsker å bytte den ut med en bedre. Den vi har er en gammel SCART-sak. Men hvit og fin nok, ellers… Men en mindre hvit TV som ikke ser ut som IKEA sin, er ikke enkelt å finne.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar