rolftobias
Aktiv
E-post
Jeg har akkurat kjøpt meg en HP ep7122. Monterte den i går og synst den fungerte bra! Men jeg har noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med;
- Når jeg setter prosjektoren høyt nesten i taket, må jeg peke den enormt mye nedover for å få bildet rett på veggen. Ser ut som den skulle lyse rett i gulvet. Er dette normalt?
- Hva bør jeg gjøre med den for å behgolde den lengst muylig? Noe filter som bør renses? Linsen?
-Hva er beste kabel fra ps2 og fra dvd. Har bestilt komponent, er s-video bedre?
-Vist jeg henger den i taket, hvordfan får jeg snudd bildet rette veien da? Siden den skal henge opp ned?
-Er det andre ting jeg bør tenke på?
Alle svar motas med stor takk!
Bidd@
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Nettside
["rolftobias"]Jeg har akkurat kjøpt meg en HP ep7122. Monterte den i går og synst den fungerte bra! Men jeg har noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med;
- Når jeg setter prosjektoren høyt nesten i taket, må jeg peke den enormt mye nedover for å få bildet rett på veggen. Ser ut som den skulle lyse rett i gulvet. Er dette normalt?
Du må snu bilde i menyen, står sikkert "ceiling" (tak) i menyen.
- Hva bør jeg gjøre med den for å behgolde den lengst muylig? Noe filter som bør renses? Linsen?
Sjekk brukerveiledning for filter rens og bruk den i økonomi-modus, samt la den få kjøle seg ned før du tar strømmen.
-Hva er beste kabel fra ps2 og fra dvd. Har bestilt komponent, er s-video bedre?
Komponent er bedre enn s-video
-Er det andre ting jeg bør tenke på?
Takmonter hvis du har mulighet, gir mindre muligheter for at pæra går
Alle svar motas med stor takk!
Bare hyggelig
mvh Bidda
Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"
Prosjektbilder