Logo

Treige hifiklubben!

Skriv et svar
22.02.2005 18.21.40 #16 av 24
Postet av: Rune
Såvidt jeg vet så selges ikke LG uten fot.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.02.2005 21.27.26 #17 av 24
Postet av: Knut
"Tercius" skrev:Hos http://www.dpnorge.no er d 31995 for Lg`en


Hold deg unna dpnorge.no - tror dette er svindel. Prisene og utvalget er for godt til å være sant! Se egen tråd i formuet om dette nettstedet.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.02.2005 15.05.04 #18 av 24
Postet av: kjelle
er det egentlg så nøye at den ikke har lydutgang? bruker jo ikke lydutgang fra tven til film og spillbruk....
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.02.2005 17.11.32 #19 av 24
Postet av: Schumacher
Knut...

Synes du er litt for inspirert av Ludvig i Flåklypa nå.....
Fordi er forholdsvis nytt firma har bra utvalg og gode priser så er ikke det synonymt med svindel.....
I mine øyne er de rederlige inntil det motsatte er bevist...
Skulle vel ikke være så vanskelig å betale i oppkrav hvis man er så skeptisk...????
Har snakket med de på tlf og mail og de sa at man som privkunde kunne betale på forskudd,da betaler man bare halv frakt,eller man kan få varen i oppkrav.Levert på døren av Tollpost....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.02.2005 18.38.10 #20 av 24
Postet av: Knut
"Schumacher" skrev:Knut...

Synes du er litt for inspirert av Ludvig i Flåklypa nå.....
Fordi er forholdsvis nytt firma har bra utvalg og gode priser så er ikke det synonymt med svindel.....
I mine øyne er de rederlige inntil det motsatte er bevist...
Skulle vel ikke være så vanskelig å betale i oppkrav hvis man er så skeptisk...????
Har snakket med de på tlf og mail og de sa at man som privkunde kunne betale på forskudd,da betaler man bare halv frakt,eller man kan få varen i oppkrav.Levert på døren av Tollpost....


Jeg mistenker dette for å være snuskete, men tar høyde for at jeg tar feil her. De har produkter som de ikke har anledning til å selge. De selger f.eks B&W-høyttalere - dette merket er det Hi-fi Klubben som er importør og selger av. De står heller ikke på B&Ws offisielle liste over forhandlere. Det samme gjelder for Bang & Olufsen ... Prisene på en del produkter er for gode til å være sanne i mine øyne, og det at forbrukere skal betale på forskudd sier vel sitt. Var faktura et betalingsvalg hadde det vært interessant å sett hva man fikk i posten eller hjem på døren...
Bestill noe og se hva som skjer da vell!
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.02.2005 18.59.24 #21 av 24
Postet av: Knut
Ser forresten at faktura er et valg ...
Dette er ikke ment som en heksejakt på denne nettbutikken - men folk må være kritiske til ukjente aktører med veldig gode priser, fantastisk utvalg osv ...
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.02.2005 19.27.05 #22 av 24
Postet av: Schumacher
At de har merker som ikke står på produsentens egen side for forhandlere kan vel bety at firmaet driver paralellimport.....helt lovlig og mye brukt...

Alle er vel enig i at man skal være generelt kritisk til forskuddsbetaling,men det er langt mellom det og å si at dette er svindel som du sa under ett annet emne her....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.02.2005 19.31.45 #23 av 24
Postet av: Knut
"Schumacher" skrev:At de har merker som ikke står på produsentens egen side for forhandlere kan vel bety at firmaet driver paralellimport.....helt lovlig og mye brukt...

Alle er vel enig i at man skal være generelt kritisk til forskuddsbetaling,men det er langt mellom det og å si at dette er svindel som du sa under ett annet emne her....


Hi-Fi Klubben er såvidt jeg vet eneimportør og eneforhandler av B&W - mulig jeg tar feil her ...
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.02.2005 19.37.48 #24 av 24
Postet av: Knut
"Schumacher" skrev:At de har merker som ikke står på produsentens egen side for forhandlere kan vel bety at firmaet driver paralellimport.....helt lovlig og mye brukt...

Alle er vel enig i at man skal være generelt kritisk til forskuddsbetaling,men det er langt mellom det og å si at dette er svindel som du sa under ett annet emne her....


For å avslutte denne diskusjonen; jeg håper jeg tar feil, for hvis dette er en seriøs aktør og disse prisene er reelle skal jeg fra nå av alltid handle der. Jeg sparer jo ca. 8000 kr på å kjøpe en LG 42" PY10 på denne nettbutikken, og ca. 4000/5000 kr på den råeste Pioneer harddiskopptakeren!

Edit: Har aldri sagt at dette er svindel, men har antydet at dette er litt mistenksomt. Beklager hvis jeg har ordlagt meg uklart.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar