Logo

Toshiba 37WL66Z på tilbud hos MPX

Skriv et svar
22.01.2007 14.55.55 #1 av 8
Postet av: PAT
Hei!
Toshiba 37WL66Z selges på MPX for kr 11995, les: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d68454&plid=68454
Den er testvinner og har fått mye offisiell skryt.
Men hva synes den vanlige dødelige?
Er fremdeles på jakt etter LCD-tv og skulle egentlig hatt samsung le40s71. Hvordan er denne Toshibaen sammenlignet med en tilsvarende Samsung?
Kontrast på 1000:1, er dette lavt? Har den noe pixelmapping over VGA?

Det viktigste for meg mens vi venter på obligatorisk bakkenett: Hvordan takler den analoge TV-signaler?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2007 09.51.30 #2 av 8
Postet av: PAT
Hmm, få svar....er dette gammelt nytt? :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2007 19.22.14 #3 av 8
Postet av: sungam
Hei...

Jeg kjøpte dette tv rett før jul...har hatt det i 2 måneder nå...er stor fornøyd så langt.... veldig skarpt og fint bilde....er også utrolig bra på antenne-signaler...men jeg bruker dekoder fra lyse...

Tror ikke den støtter pixelmapping...dessverre...

Men det er en ting du bør vite...jeg har hatt litt problem med mitt tv da det lager en litt irriterende lyd ved 2 stk bilde-moduser...
den er ikke så høy, men hvis det er helt stille i rommet og du skrur av lyden på tv så kan den virke irriterrende...
Jeg har fått byttet tv, men det nye hadde samme problemet..så jeg vet ikke om alle har det slik...har ihvertfall hørt andre som har hatt samme problem..
Men lyden høres ikke når sortnivået er på nivå 94....så 2 av bildemodusene gir ikke den lyden...
dette er jo egentlig bare en bagatell, men synes det er rett du får vite det...
Itillegg så har det ikke optisk digital utgang og ikke egen s-video utgang slik som mange beskriver i deres spesifikasjoner...

Lykke til med nytt tv-kjøp!
There is always one united!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2007 21.04.58 #4 av 8
Postet av: Pioneeren
Kjøpte denne torshibaen hos Elnor for kr10900 var superfornøyd helt til jeg skrudde opp sortnivået
Da kom en forferdelig iriterende møkka lyd frem som ikke jeg klarte å leve med bytta til en JVC i steden den er bare super
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2007 08.42.14 #5 av 8
Postet av: PAT
"sungam" skrev:
Tror ikke den støtter pixelmapping...dessverre...


Verken på RGB eller DVI?

Ellers takk for svar!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2007 09.18.12 #6 av 8
Postet av: sungam
tror det er flere som har lurt på dette før...søk på forumet...tror det er besvart før...
There is always one united!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2007 17.19.10 #7 av 8
Postet av: Øreflipp
Har selv denne TVn og er fornøyd.Hadde den i begynnelsen koblet mot analoge signaler og ble overasket over at det fungerte så bra.Har nå fått IP TV fra Lyse og er kjempefornøyd.Har ikke hatt flatskjerm før så jeg har ikke noe å sammenligne med men har ikke angret på kjøpet.
Angående denne summelyden så kommer den også på min TV hvis jeg stiller på en av funksjonene som har med svart å gjøre, men det er ikke noe vits i å stille på den da det ikke blir bedre bilde av det.Vil ikke si at lyden er så veldig lav men som sagt så har jeg ikke hatt behov for å stille på den da bildet er best slik den står.
Leser du brukererfaringene på HW.no vil du også se at andre er fornøyd med denne TVn.
Kontrasten sto på fullt da jeg fikk TVn,slo den ned og vips så var bildet mye bedre.Du burde prøve å skaffe deg digitale signaler hvis du har muligheten.Bildet blir mye bedre.Til den prisen får du nok et TV som er ganske "bankers".Det kostet vel rundt 20000 for noen månder siden i visse butikker.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.01.2007 09.40.34 #8 av 8
Postet av: PAT
Nå er prisen satt ned på denne Toshibaen til 10995 kr! Er dette en bra TV som er verdt prisen?
Noen som kan avkrefte/bekrefte at den støtter pixelmapping over vga eller hdmi?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar