Logo

Toshiba 37WL66Z

Skriv et svar
27.10.2008 19.14.14 #1 av 9
Noen som har en formening om en pris som er fornuftig å selge denne for?

Kjøpt: Januar 2007
Butikk: Netshop
Nypris: 11000
Stand: Meget bra

Vinner av Lyd og Bildes årskavalkade 2006-2007:
http://www.lydogbilde.no/index.php?cat= ... estid=2337
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.10.2008 21.44.48 #2 av 9
Postet av: August
Hei, har denne TVèn selv og synes fortsatt det er en god TV. Vurderer imidlertid selv å selge da jeg ønsker større skjerm.Du er vel enig i at dette fortsatt er en god skjerm med bra sortnivå og kontrast? Synes også at HD-sendinger er meget bra på denne skjermen. Rundt 4K synes jeg du burde få.


mvh
August :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.10.2008 18.05.49 #3 av 9
Takker for svar!

Ja, oppgraderingsbehovet kommer snikende gitt :wink: . Fikk lyst på noe større nå i disse vintertider, får se hva det blir til.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2008 13.08.31 #4 av 9
Solgte TVèn for 3500Kr.Da kommer jeg også å kalibrerer tvèn for dem og hjelper dem å innstallere Get osv.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2008 18.20.43 #5 av 9
Postet av: August
Hei,

Gratulerer med kjapt salg. Prisen var grei den. Kunne du dele med oss hvilken innstillinger du har valgt på Toshibaen etter kalibreringen? Ser bra ut TVèn min men det er sikkert alltid rom for forbedringer. Har selv parabol fra Canal Digital. På forhånd takk.

mvh
August :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2008 18.36.33 #6 av 9
Takker for det! Da er jakten på ny TV igang :wink:

- Har delt mine innstillinger med deg før, men fikk ikke kalibrert den til dems bruksområde da de netopp hadde flyttet inn og ikke hadde noen kvalitetskabler ennå (billige scart kabler som fulgte med Get boksen). Jeg skal da komme tilbake når de har fått nye kabler slik at resutaltet blir mer optimalt.

Men kan si at når jeg brukte den til PS3 så hadde jeg ikke på støyfunskjonen, 3D-bildeinnstillingene har jeg ikke gjort noe med og "sortnivå" har jeg av, først syntes jeg det var litt mer kontrast i bildet, men mistet en del detaljer i bildet- spesielt i mørke områder.

Bare å prøve seg!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2008 19.45.45 #7 av 9
Postet av: August
Hei,

Ja vist var det du som ga meg innstillingene sist. :oops: og bildet er meget bra det.
Hvilken TV satser du på nå? Ser du har god tro på Panasonic sine plasmaskjermer på
dette forumet. Si fra når du har kjøpt den nye TVèn og del din erfaring med oss.


mvh
August :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2008 19.51.15 #8 av 9
Det er det jeg prøver å finne ut av, men både Sony W4500, Panasonic PZ81 og Pioneer 5080XA er sterke kandidater. Ellers så plages jeg litt av hvordan enkelte butikker fremhever sine produkter:
viewtopic.php?t=%2010994

Selvfølgelig er dette noe jeg skal dele, skal også fortelle hvorfor jeg valgte det produktet fremfor de andre jeg har sett på. Stay tuned! :)

Noen spesielle TVèr du har til vurdering for tiden?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2008 20.17.56 #9 av 9
Postet av: August
Pioneeren blir nok kanskje i største/dyreste laget men vurderer selv sterkt Sony W4500 (40") og Panasonic PZ81 (42").
Har blitt mer kresen til valg av TV mht svartnivå og kontrast, noe jeg i stor grad kan takke Hjemmekino.no for. Har lært veldig mye av å være på dette forumet, kunnskap som jeg nå kan ta med meg inn i butikklokalene til feks. Elkjøp eller Expert.

mvh
August :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar