Logo

"Tid for hjem" lager hjemmekino på TV2

Skriv et svar
28.02.2008 18.49.49 #1 av 5
Postet av: Cadger
Nå i kveld klokken 20:00 skal de lage hjemmekino på "Tid for hjem" (TV2).

Jeg forstod at det var kombinert med stue. Det kan jo hende vi kan få noen tips.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.02.2008 19.05.08 #2 av 5
Postet av: Rune
Jeg titter spent :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.02.2008 19.42.52 #3 av 5
Postet av: orso
Mye spenstige farger. Men her var det interiør som det vesentlige og ikke lyd og utstyret. Noen som fikk med seg høyttaler merke?
Å bygge et kinorom uten å gjøre noe med akustikken synes jeg er rimelig talentløst fra en lydentusiast nerds ståsted (som meg :D ), men vi snakker nok neppe om entusiaster her og de er sikkert storfornøyd med resultatet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.02.2008 20.56.32 #4 av 5
Postet av: Msport
Det grønne rommet/kroken/avdelingen hadde jeg styrt laaannnggt unna dagen derpå.... :roll:
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.02.2008 13.01.10 #5 av 5
Postet av: Cadger
Jeg synes at resultatet ble ganske bra. Også ble jeg litt imponert over at de hadde fått med seg at veggen rund lerretet burde være svart.

En annen ting å tenke på er at familiene selv betaler for ustyr og materiell. Så budsjettet bestemmes av dem selv. TV2 stiller bare med arbeidskraften og idéene. Hadde familien sagt at "vi vil ha et hjemmekinorom som skal koste en halv million", så vil jeg tro det hadde blitt ganske mye heftigere. :)

Men som sagt, jeg synes det løste det ganske bra. Det skulle jo ikke bare være kino heller.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar