Logo

Thomson bigasstv 52jw642s

Skriv et svar
17.06.2004 14.38.25 #1 av 2
Postet av: BigassTV
Jeg har kjøpt denne tven på elkjøp for 20000kr.. (ser den koster 23k nå)
Prsonelig er jeg veldig godt fornøyd med denne, STOR tv med god kvalitet..

Men ser at denne tven ikke blir serlig varmt anbefalt her på forumet, hvorfor det?
Eneste negative (jeg har oppdaget) er innsynsvinkel. men i rommet jeg bruker ca 4m sitteavstand fra tven merker jeg ikke noe til det fra samtlige 5 plasser i sofaen+ 2 stoler =)..

Noen som har anbefalinger til lydanlegg til tven?
OG posetive/negative kommentarer til tven???

takker for alle svar som kommer innen 10 dager da returretten på elkjøp utgår og jeg må besteme om jeg vil beholde tven :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.06.2004 18.00.44 #2 av 2
Postet av: - MaRe -
"BigassTV" skrev:Jeg har kjøpt denne tven på elkjøp for 20000kr.. (ser den koster 23k nå)
Prsonelig er jeg veldig godt fornøyd med denne, STOR tv med god kvalitet..

Men ser at denne tven ikke blir serlig varmt anbefalt her på forumet, hvorfor det?
Eneste negative (jeg har oppdaget) er innsynsvinkel. men i rommet jeg bruker ca 4m sitteavstand fra tven merker jeg ikke noe til det fra samtlige 5 plasser i sofaen+ 2 stoler =)..

Noen som har anbefalinger til lydanlegg til tven?
OG posetive/negative kommentarer til tven???

takker for alle svar som kommer innen 10 dager da returretten på elkjøp utgår og jeg må besteme om jeg vil beholde tven :)


Er du selv fornøyd med TV`n så klart du beholder den! For min del synes jeg faktisk at Thompson sux! Sorry.. Men det er min mening,og som sagt: Alle har hver sin mening.. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar