arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Da har jeg vært på grensen og hentet en PW7 som bestilt fra fyndbørsen. Kommer tilbake med erfaringer både på Fyndbørsern og PW7. Har allerede et problem og det er at jeg betalte for mye på postkontoret. Summen på faktura/summen på pakken stemmer ikke med det som står på kviteringa som lå i eska. Men regner med at Fyndbørsen ordner opp......
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Spennende. Får vel nesten ta meg en tur for å se på denne
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
arntos
E-post
Nettside
Tok litt lengre tid enn jeg hadde regnet med å lage festet selv, men upassende verktøy gjør vel sitt. Hvem har vel et 20mm metall borr liggende. Men fil gjør nytten bare man tar tiden til hjelp.
arntos
E-post
Nettside
Da er TVèn på veggen. Ble innvielse i går natt med siste episode av 24. Men trenger en DVE plate til justering av skjermen.
Nå er det stereomøbel som står for tur. Planen er å lage noe av stein/leca kombinert med treplater. Er jo umulig å finne noe som er passende og ser greit ut og som ikke koster skjorta.
Fant et eksempel på prisjakt.nu som så kurrant ut, har tenkt å ha receiver i midten og mindre hyller på begge sidene. Men er det noen som har tips og ideer er det bare og komme med forslag
visa_galleribild2.jpg (
34,0439453125 KB) Vist 678 ganger
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Jeg har DVE som du eventuellt kan låne.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Johnny
Aktiv
E-post
Hallo! Er ikke dette en PA50?
Typhoon7
E-post
"Johnny" skrev:Hallo! Er ikke dette en PA50?
Nå er det vel bygging av møbel han viser til i innlegget med bildet og ikke TVen han har kjøpt
"arntos" skrev:Nå er det stereomøbel som står for tur. Planen er å lage noe av stein/leca kombinert med treplater. Er jo umulig å finne noe som er passende og ser greit ut og som ikke koster skjorta.
Fant et eksempel på prisjakt.nu som så kurrant ut, har tenkt å ha receiver i midten og mindre hyller på begge sidene. Men er det noen som har tips og ideer er det bare og komme med forslag
FallenA
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Gratulerer!
Regner med at bilder og erfaringer kommer snart !
Den som venter .........................osv !
arntos
E-post
Nettside
TVèn er jeg meget fornøyd med. Gir et godt bilde på sendinger fra digital parabol. Og det er på det signalet TVèn vil bli mest brukt. XBOX i 720P og DV575 gir også godt bilde. Men har ikke hatt tid til å justere noe særlig enda, more to come.
Bilder kommer under min hjemmekino presentasjon.
Venter fortsatt på avklaring fra fyndbørsen, ang summen jeg ble overfakturert for.
arntos
E-post
Nettside
Bilder av prosjektet kommer under
Arntos hjemmekino
Fortsatt bare godt å si om PW7, moro med xbox i 720P oppløsning i alle fall. Eneste som mangler er ordentlig kabling mellom dreambox og skjerm. Bruker nå scart overgang til s-vhs inn i 2014 fordi scartene jeg hadde selvsagt ble for korte. Må kjøpe en lengre scart eller scart til component.