Logo

Text tv virker ikke Nokia 9311s

Skriv et svar
02.02.2007 23.25.42 #1 av 6
Postet av: balugo
Kjøpte denne brukt for en tid siden. Virker OK, men jeg får ikke text tv på noen kanaler. Kommer en meldingsboks som sier "No text available"
Canal digital sier at dette er et problem som ligger i tuneren. Finner i :roll: ngen menyer som jeg klarer å løse dette problemet med.
Noen som har noe tips?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.02.2007 00.26.37 #2 av 6
Postet av: boly
Har du siste programvare? Du skal ha en som heter Programvare V32.

http://www.nokia.no/support/digitaltv/9 ... ftware.php
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.02.2007 11.57.53 #3 av 6
Postet av: balugo
Har program versjon 32. Har også forsøkt å oppdatere, men det er ikke oppdatering tilgjengelig så da er det vel siste versjon jeg har.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.02.2007 21.25.02 #4 av 6
Postet av: Bobben
"balugo" skrev:Har program versjon 32. Har også forsøkt å oppdatere, men det er ikke oppdatering tilgjengelig så da er det vel siste versjon jeg har.


Har du forsøkt å ta strømmen på mottageren et kort øyeblikk ?

Hvilken kanaler er det som gir "No text available"?

Noen TV'er er heller ikke glad i teletext via RGB kabel. Da kan det gå bedre hvis man kobler VCR scart til TV'n.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.02.2007 13.17.58 #5 av 6
Postet av: balugo
Takk for tips. Jeg har kjørt via scart hele tiden, og ingen txt-tv på noen kanaler. Fant etterhvert en setting i menyen som jeg endret fra "RGB" til "normal". Og nå her jeg text-tv på alle kanaler..... :D :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.02.2007 17.28.30 #6 av 6
Postet av: Bobben
"balugo" skrev:Takk for tips. Jeg har kjørt via scart hele tiden, og ingen txt-tv på noen kanaler. Fant etterhvert en setting i menyen som jeg endret fra "RGB" til "normal". Og nå her jeg text-tv på alle kanaler..... :D :D


Det var jo bra :-)

Det er en kjent feil på noen TV'er at de ikke fungerer på
text-tv samtidig som TV mottar "RGB" signal. Du får
dårligere kvalitet når du kjører "normal" så det er en fordel å kjøre med "RGB".
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar