Logo

Takfeste

Skriv et svar
05.11.2006 20.18.30 #1 av 3
Postet av: super
Hei, har endelig fått min PJ-TX300 i hus, og er meget fornøyd med "testen" på en litt ruglete hvitmalt tapet. Skal få meg lærret også, men tenkte først jeg skulle feste den i taket. Er det litt feil rekkefølge? bør jeg kjøpe lærret først?

Men, til takfeste. Noen som har et takfeste de kan anbefale til min PJ? Den bør ikke stikke for langt ned fra taket, da vi passerer der den skal henge.

Håper på noen gode anbefalinger.
Nybegynner på hjemmekino
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.11.2006 20.55.09 #2 av 3
Postet av: nuud
Her har du et svært billig takfeste :D
Du må sannsynligvis lage deg en brakett mellom prosjektor og feste, men resultatet blir svært bra prisen tatt i betraktning.

http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=537&iItemId=86207
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.11.2006 21.18.48 #3 av 3
Postet av: boly
"super" skrev:Hei, har endelig fått min PJ-TX300 i hus, og er meget fornøyd med "testen" på en litt ruglete hvitmalt tapet. Skal få meg lærret også, men tenkte først jeg skulle feste den i taket. Er det litt feil rekkefølge? bør jeg kjøpe lærret først?

Men, til takfeste. Noen som har et takfeste de kan anbefale til min PJ? Den bør ikke stikke for langt ned fra taket, da vi passerer der den skal henge.

Håper på noen gode anbefalinger.


Gratulerer. Ang. lerret. Du har gjort det riktig, heng opp pj, sjekk hvorstort bilde du vill/ kan ha og bestill etter dette. Surt og kjøpe for lit eller for stort.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar