Logo

SVS PB10-ISD - Den sterkeste SUB'n i klassen !!!

Skriv et svar
02.11.2005 08.51.43 #1 av 7
Postet av: Flageborg
"Du tror det ikke før du KJENNER det........", men så måtte jeg bare ha min egen SVS PB10-ISD. Test etter test i velrenommerte tidsskrifter konkluderte med de samme superlativer:"..............runde etter runde tar PB10 deg med gjennom musikk og film, like rask som lynet, like kraftig som Thor med hammer'n." Jeg kan ikke la vær å bli imponert igjen......og igjen. Hver eneste gang lyd skal oppleves i stereo/hjemmekino så leverer min PB10 en inner10'er.

Ja, jeg er litt stolt av SVS PB10-ISD også, for nå har den blitt "matchet" med et annet amerikansk monster. Det kan du lese alt om her:

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=42965

Det var bare herlig å dra den "seieren", også, i land. :D :D :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2005 11.10.51 #2 av 7
Postet av: sax
Joda:

Täytyy kyllä myöntää, että tämä toinen testikerta meni läpi jo huomattavasti vähemmällä vaivalla, eikä tulosten järjestelyynkään mennyt enää ihan viikkoa. Rutiini siis auttaa tässäkin asiassa. Mittausten tekeminen näin kylmässä säässä ei ole toki kyllä mikään miellyttävä kokemus, eli seuraava kerta menee varmuudella kevääseen/kesään. Erittäin suuret kiitokset Jerrille (Jeje2), joka suostui tuomaan oman subbarinsa testiin vain muutaman päivän varoitusajalla. Etenkin kun ottaa huomioon, että Espoo-Lpr välimatka on sen 240 km suuntaansa. Kiitokset jo vakiokuvaajaksi muodostuneelle Maukalle. Kuvat ovat jälleen hienoja kohtuu huonosta säästä huolimatta. Kiitokset myös Goodguy, Ate ja Mappe enemmän tai vähemmän testin järjestelyissa auttamisesta.

:roll:

:)
-------------------------------
Pioneer VSX-1015-S, Pioneer DV-668AV-S, B&W 703, IXOS, QPV 42-HDL05
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2005 08.34.29 #3 av 7
Postet av: L-Sound - Jan
Hei, her er den engelske utgaven:

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=259890
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2005 10.53.40 #4 av 7
Postet av: Flageborg
En meget kort oppsummering er sitert som følger:

"For example dual PB10’s would beat up the Axiom in every measured sector. And they would still cost only half of what EP-600 does."

Kort fortalt, på NORSK:
- 2 stk. PB10 gruser Axiom EP-600 på ALLE punkter
- og det til KUN 50% av prisen

:shock:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2005 16.50.54 #5 av 7
Postet av: Atle Torp
Og til tross for dette, så finnes det fortsatt ett hav av tvilere. Mange mener desverre at pris og ytelse hører sammen uansett, dette er vel beviset på det motsatte...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2005 17.18.31 #6 av 7
Postet av: Bombadil
Helt enig. pb-10 er det som har gjort kinoen min morsom å se film i.

Nydelig sub
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.11.2005 13.13.06 #7 av 7
Postet av: janse
Har en SVS PB10-ISD jeg også, er og er veldig fornøyd. Faktisk så fornøyd at jeg lurer på om jeg skal handle en PB12-PLUS/2 når disse kommer.. Hvor mye forbedring vil det være? 2x12" må jo danke ut 1x10" med en del?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar