Logo

Star Wars III: Revenge of the Sith

Skriv et svar
19.05.2005 01.36.20 #1 av 9
Postet av: Headbanger Man
Ja da var historien komplett, jeg synes Revenge if the Sith var helt konge :) På tide å ta frem DVD samlingen for å se nr 4, 5 og 6 :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.05.2005 05.55.06 #2 av 9
Postet av: Bombadil
Heldig du som fikk se den på premieren.. :) Jeg håper å få den med meg i løpet av helgen. Star wars er helt konge bra, har akkurat sett episode 1 og 2 som oppvarming til nummer 3.
Jeg har hørt at denne er mer dyster og blodig en de forrige. Er du enig i dette ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.05.2005 10.42.11 #3 av 9
Postet av: Headbanger Man
"Bombadil" skrev:Heldig du som fikk se den på premieren.. :) Jeg håper å få den med meg i løpet av helgen. Star wars er helt konge bra, har akkurat sett episode 1 og 2 som oppvarming til nummer 3.
Jeg har hørt at denne er mer dyster og blodig en de forrige. Er du enig i dette ?


Ja det var utrolig å se hvordan ting skjedde. Er nok den mest dramatiske Star Wars filmen. Men det var faktisk litt humor også, uten at det ødela noe :)

Det var faktisk ledige seter her på kionen i Sandnes, så interessen kan ikke ha vært størst her i området. Selv om det var folk som klappet underveis.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.05.2005 21.57.07 #4 av 9
Postet av: Alas
Så den nå ikveld. Og det var gøy!! Kan ikke si annet enn at jeg koste meg som en unge.

Litt for lang gjerne, men det var vel nødvendig for å nøste opp alt sammen.

Liker man sci-fi-sjangeren, er dette en no-brainer, men det visste dere vel :wink:

Så den desverre i en kinosal uten THX, så jeg må nok gå en gang til for å se den med.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.05.2005 12.14.22 #5 av 9
Postet av: Bombadil
Jeg skal se den på colloseum nå til helgen. og gjett om jeg gleder meg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.05.2005 11.37.14 #6 av 9
Postet av: Knut
Jeg den her om dagen, og jeg synes den var veeeeeldig bra!
Det var så mange biter som falt på plass, og det var særlig spennende å se hvordan Anakin ble forvandlet til Darth Vader (fysisk) og hvordan Luke og Leia ble født og separert osv ... meget spennende, og for en ihugga Star Wars-fan synes jeg dette er den viktigste filmen i serien, for den binder sammen episodene 4,5 og 6 til 1,2 og 3 på en veldig god måte.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.05.2005 20.29.43 #7 av 9
Postet av: Bombadil
Jeg fikk ikke sett den før i dag, men jeg må si at den var veldig bra. Veldig mange bra actionfylte scener.
Det var morsomt å se transformasjonen av anakin til darth vader. Jeg syntes innimellom at det ble litt for mye action og litt lite tid til selve historien.

Men totalt er det en veldig god film som jeg anbefaler alle å få se.
Det var synt å få se at anakin ble til darth vader.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.05.2005 21.49.49 #8 av 9
Postet av: Typhoon7
Filmen var bra, men jeg ble sittende å irritere meg litt over hvor skuffende lyden var.

Yoda er artig skapning. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.01.2006 00.43.08 #9 av 9
Postet av: magnuswb
Kinoene fikk jo mye kritikkk for akkurat dette, og unnskyldningen var at kopiene de fikk var rett og slett for dårlige. Jeg merka også det når jeg så den på Colloseum og tenkte hele tiden at lyden måtte være bedre enn dette og skal dere ikke snart skru opp lyden. Bildekvaliteten var også ganske laber..

Men da jeg fikk den på dvd til jul fikk jeg et helt annet inntrykk av filmen for lyden er topp (men mangler kanskje det siste lille trøkket) og bildet er vel noe av det beste jeg har sett på lenge. Referanse materiale. Jobber med å få tak i denne i HD, for bildekvaliteten er vill. :D Skulle jo bare mangle siden ep 1,2 og 3 er spillt inn heldigitalt i 1080i HD
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar