Logo

Spotify - genial musikkstreaming fra nett

Skriv et svar
06.11.2008 20.18.46 #1 av 8
Postet av: striky
http://spotify.com/

Kom over denne for noen dager siden, et enormt musikkbibliotek på nett, som streames direkte til din PC. Sammenlignet med andre lignende tjenester er brukergrensesnittet genialt enkelt, samtidig som musikken starter umiddelbart (det oppleves faktisk som om musikken ligger lagret lokalt).
Foreløpig i beta, hvor gratis tilgang krever at man er invitert av en annen bruker. Dagspass uten annonsering koster 9 kroner, månedspass 99 kroner, som inkluderer 2 invitasjoner du kan gi bort.

Musikken er foreløpig kun tilgjengelig i 160 kbps ogg vorbis, så dette er ikke noen high end-løsning, men absolutt et godt alternativ til nettradio og lignende ved arbeidspulten.



Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.11.2008 22.20.38 #2 av 8
Postet av: Anfield
For å få gratis tilgang trenge en en "invitasjon" ettersom jeg skjønner. Har sendt mail til dem for dette (jeg ønsker jo foreløpig ikke å betale for dette) men ikke fått noe svar. Noen som har en "invite-kode"?
Er på nytt på jakt etter HIFI-gleden.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.11.2008 22.41.29 #3 av 8
Postet av: striky
"Anfield" skrev:For å få gratis tilgang trenge en en "invitasjon" ettersom jeg skjønner. Har sendt mail til dem for dette (jeg ønsker jo foreløpig ikke å betale for dette) men ikke fått noe svar. Noen som har en "invite-kode"?


Jeg hadde igjen én invite, har sendt deg den på epost-adressen din. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.11.2008 10.04.10 #4 av 8
Postet av: Anfield
Fantastisk, striky!

Tester det ut as we speak. Skal bli spennende...
Er på nytt på jakt etter HIFI-gleden.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2008 19.47.42 #5 av 8
Postet av: bentbu
Går ikke ann å snike seg til en invitasjon fra deg da Striky.

begynner foresten å bli lei av å tigge så må vel kansje prøve å betale for software (hihi bare tulla)

Bent
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.01.2009 08.12.46 #6 av 8
Postet av: valle
Det finnes jo alltids litt mer "spennende" metoder å få tilgang til denne tjenesten på.
Som jeg ikke skal ytre her, da det sikkert ikke er lov :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.01.2009 18.49.32 #7 av 8
Postet av: paljen
Jeg sendte og en forespørsel etter en invitasjon, den kom etter noen uker.... Så da er det bare å smøre tykt på med tålmodighet så kommer det etterhvert en epost fra de....

Den er virkelig verdt å vente på..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.07.2011 17.40.31 #8 av 8
Postet av: tceteam
spotify er rett og slett genialt , passer meg utmerket som hører 12 timer musik , hver dag...
men skal jeg høre den beste kvaliteten , så er det defentlig blu ray musik det går i :mrgreen:
samsung ue46b7070wwxxe- yamaha rx-v767- klipsch syngery f20-xtz w99 12.16-ps3 slim-samsung bærbar ns150-grundig dtr 8740 mhp-htc incredible s
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar