Logo

Spilltråden

Skriv et svar
11.02.2009 09.17.59 #46 av 49
Ny informasjon om dette finner dere her
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.03.2009 08.23.56 #47 av 49
Postet av: VingeFaan
Enig med det som skrives om Farcry 2 her. Repeterende som bare juling, hvor mange jeeper skal man gidde å skyte istykker. Sånn ellers liker jeg konseptet, men grunnet lite variasjon er jeg nå lei og kommer til å skrinlegge hele greia. Anbefales ikke!

Har spilt igjennom Uncharted - Drake's Gold. Anbefales, eventyr og action!

Resistance : Fall of man. Liker du å slashe monstre er det bare å kjøre på med dette. :geek: Det gjelder forsåvidt også toeren, men siden jeg liker bedre realistiske spill så byttet jeg bort dette mot CoD : WaW istedet for å spille det ferdig.

Har Little Big Planet, GTA 4, Battlefield: Bad Company og CoD:WaW som jeg enda ikke har begynt på :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.03.2010 19.55.20 #48 av 49
Postet av: belle18
dette er en god tråd ..
Jeg liker spillet Guitar Hero, er det virkelig morsomt å spille og spennende ..
Jeg elsker det spillet noensinne ..
Jeg liker også at Guds av krig, jeg vil at spillet skal gjøres, og jeg venter for alle oppfølger til det spillet .. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.07.2011 08.48.10 #49 av 49
Postet av: tceteam
jeg holder på med dead reasing 2 , det synes jeg faktisk var ganske bra , god grafikk :) men en anet spørsmål noen som vet om ps3 spiller sacd ?
samsung ue46b7070wwxxe- yamaha rx-v767- klipsch syngery f20-xtz w99 12.16-ps3 slim-samsung bærbar ns150-grundig dtr 8740 mhp-htc incredible s
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar