Medal of Honor: Airborne
Ja, har spillet, har runna det. Ikke så himla langt, men det kommer jo selvfølgelig an på hvordan man spiller det. Liker selv å dra ut spillene litt over dager, fremfor å sitte et par døgn i strekk for å runne det. Synes spillet er absolutt verdt å kjøpe, spillentusiaster er vel kanskje lei nok et spill av andre verdenskrig og greier, men. Man velger jo selv hvordan man vil gå frem i spillet, enten man ligger på et hustak med sniper og skyter seg frem til medaljer etter x antall headshots, eller man løper i frontene og plaprer de ned med granater og maskingevær, noe man også får medaljer for. Banene er helt åpne for å kunne løpe der man vil løpe. Dør man så starter man bestandig fra flyet og hopper inn i brettet man holder på i. Checkpointsa man tar gjør man slipper å drepe det man allerede har drept hvis man dør, samt at oppdragene man har gjort er fullført. Bare for å nevne bittelitt.
Vil absolutt kjøpt det igjen, om jeg ikke har hatt det
![Razz :P](/content/images/icon_razz.gif)
Veldig bra grafikk, og ble en ihuga fans av snipinga på spillet.
Vil gjerne skryte av
Assassin's Creed når jeg først er i gang. Fått mange høye terningkast har jeg hørt, har faktisk ikke lest en eneste anmeldelse enda. Men satt litt hos en kompis og spilte det på PS3 @ storskjerm, opplevelse
![Smile :)](/content/images/icon_smile.gif)
Det gjorde til at jeg kjøpte det selv og kjører det i hytt og gevær på X-boxen min. Lyden = suveren, veldig god gjengivelse av miljøet man er i på spillet, og grafikken er det ikke mye å sette fingern på. Historien i spillet er jo veldig bra også, faktisk overkommelig, type matrix. Kan jo fortelle kort;
Man er i utgangspunktet en normal kid i en normal verden der han blir tatt inn av en forsker av noe slag som kan lete i DNA'en til hvert enkelt menneske for å finne ut hva man har vært i et tidligere liv. I kid'n sitt tilfelle var han en Assassin. Forskerfyren skal ha tak i en liten bit av livet ditt, men det er sopass uklart at man må leve seg frem til akkurat den tiden, altså det er vel der spillet kommer inn, å leve seg frem til den DNA piecen. Så da starter man på 11-tallet i crusader tiden, hvor man skal drepe 9 crusaders sjefer, eller hva jeg skal si.
For de interesserte er historien fortalt her i litt mer enn et nøtteskall som hun sier:
http://www.youtube.com/watch?v=oDWabHnSxtg
Det å spille spillet er fantastisk, mye klatring, fantastisk lyd og grafikk og fancy spilleffekter. Absolutt verdt å spante en 500 lapp på
E inte bara bara laga movi, må ha rett lait, rett sound, krispy sorroundsound
onkyo 605 | dynabel dy7250 | XTZ 99 W10.16 | toshiba hd-e1 | samsung bd-p1500 | samsung le46a856 | xbox 360 | htpc