Logo

Spørsmål om Sony 910 og optisk/digital lyd

Skriv et svar
30.09.2005 09.11.17 #1 av 3
Postet av: mikebj
Hei,

Har nettopp kjøpt en Sony 910 opptager og siden Audio inngangene på Reciveren min er brukt til annet vurder jeg å bruke den optiske utgangen.

Men på opptageren er det både en firkantet utgang og en koax lignende utgang for digital/optisk lyd. Og på Reciveren er det kun en firkantet port.

I bruksanvsiningen på opptageren står det at man skal bruke begge utgangene, men vil det funke å kun bruke firkant porten?

> Har fått svar på dette på HiFi senteret, så dere kan godt slette posten.
> Hvis noen andre lurer på det samme, så holder det å bruke enten optisk eller koaxial kabel til reciveren både ifølge HiFi klubben og Sony Centeret i Oslo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.09.2005 12.46.58 #2 av 3
Postet av: mikebj
Så forresen den nye 400GB opptageren på Sony Centret i Karl Johan til under 10.000,-.

Kjøpte 250Gb spilleren på Koblett for 5800,- for en uke siden, om jeg bare hadde kalrt å vente litt så hadde det blitt mer diskplass ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.10.2005 19.59.39 #3 av 3
Postet av: Ken_Tucky
"mikebj" skrev:Så forresen den nye 400GB opptageren på Sony Centret i Karl Johan til under 10.000,-.

Kjøpte 250Gb spilleren på Koblett for 5800,- for en uke siden, om jeg bare hadde kalrt å vente litt så hadde det blitt mer diskplass ;)


Tja, jeg vil tro at 250 mb er mer enn nok :-)
Har selv Sony 910-spilleren, og er kjempefornøyd! Fantastisk bra spiller, og utrolig brukervennlig.
Bare synd at jeg kjøpte min i mai (på Expert) og måtte betale 6.900,
men sånn er det nå engang. Prisene raser nedover...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar