kettler
Aktiv
E-post
Har en Sony V555ES receiver, Audio pro blue diamond i front.
Black diamond bak. Image 21 senter. B.2.27 Sub.
Pioneer dvr-530 dvd opptager.
Stemmer det at denne receiveren ikke spiller sub i 2 kanals sterio?
Suben spiller i alle andre lyd-modus.
Hva kan være galt når suben heller i gir fra seg tone i testone? Alle andre høyttalere får tone når jeg kjører test. Det vises også i displayet på receiveren at det er suben som gis tone under testen.
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Skrudd opp volumet på subben? Er høytalerne(bortsett fra front) satt til Large eller small? Hvis front høytalerne er satt til Large, så vil ikke subben spille med i sterio. Da må de settes til small.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
kettler
Aktiv
E-post
Volumet på suben er skrudd opp.
Har gjort forsøk med Front Høttalere som både Small og Large
Har fortsatt samme prob.
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Ikke sikkert det hjelper men på min 1015 fra Pio må jeg sette sub innstillingen til "SW pluss" for at sub skal spille i stereo. Kanskje en slik instilling på din receiver.
Jan A M
Meget Kunnskapsrik
E-post
Sjekk innstillings mulighetene i recieveren om du kan gjøre slik "arntos" sier. "Bass out" eller "sub out" eller "sw" eller hva det nå måtte hete i innstillingene på din reciever, må være satt til "both" eller "front + sub" eller liknende.
Edit: Skulle ikke suben egentlig fått signal med frontene som "small" uansett..?
Kanskje det er noe annet galt hos deg.
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]