Logo

SONY HOMECINEMA DAV-LF1 600W RMS (DAV-LF1

Skriv et svar
29.05.2005 22.47.21 #1 av 3
Postet av: laffen
Er veldig lysten på dette .
Men hva med trådløsoverføring ,vil der bli no forsinkelser her eller.
Noen som har eller har hørt dette systemet .
Tenkte på innfelte høytalere å slikt men dette kunne da tilåmed mor like :D så det må nok bli en sånn ,hvis det ikke er noen som er kritisk til denne pakken da.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.08.2005 19.29.37 #2 av 3
Postet av: Ruudster
Hei.
Er det noen her som har erfaring/meninger om dette systemet?
Vurderer å kjøpe det, men sliter med å finne produktanmeldelser.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.08.2005 05.27.02 #3 av 3
Postet av: Ingeniør`n
Siden du snakker om "innfelte høytaler på sikt" ville jeg trolig heller satset på en god forsterker og relativt billige høytaler slik at du kunne bygge ut etter hvert.

Jeg har også vurdert en del slike pakker men problemet er at du er helt låst uten muligheter til oppgradering. Noen kobler høytalere til Subben, andre til DVD'n/receiveren og stort sett alle bruker spesialplugger.

Alle fortåsegpåere rundt omkring anbefaler ikke slike pakker. Jeg valgte derfor å kjøpe en pakke basert på løse komponenter som var på tilbud hos Elkjøp nylig - ble like billig/dyrt som pakker av den typen du nevner.

PS. Trådløst og trådløst. Fint tenkte jeg til jeg fant ut at alle høytalere som er "trådløse" trenger strøm. Dermed må du føre fram en kabel alikevel. Trådløs er nok bare et gimmick for å selge - alt skal jo være trådløst om dagen. Har hørt om flere som har problemer med dette som f.eks. Phillips LX8500W.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar