Logo

Snart en gledens dag

Skriv et svar
08.01.2007 02.16.52 #1 av 3
Postet av: Zleepyme
Søvnløs og grublende, funderende...
Det å glede seg til noe nytt som en oppgradering av hjemmekino systemet sitt, er for mange uforståelig, men for meg er det å bli ti år igjen med undrende blikk på alle de harde pakkene under juletreet.

Midt i romjulen(om det var alt for mye øl og akevitt skal ikke nevnes) ble det tatt et valg framfor dataskjermen en kveld.

Surroundanlegget skulle oppgraderes. Jeg bestilte meg nye fronthøyttalere for å skifte ut mine vel syv år gamle Dali 808. Disse har vært trofaste slitere igjennom nesten et tiår, med allsidig heidundrende naboplaging og alt fra Haddaway til Pantera har kimet ut til lyst og fortvilelese.

Valget var for meg enkelt. Har vært glad i lyden til Dali siden jeg først hørte Black Album med metallica på Dali 104 og fant ut at JVC boomblasteren min var avlegs.

Valget falt på Dali Consept10. I skrivende stund har jeg ikke fått høyttalerne i hus enda, men jeg gleder meg til å høre hva de kan gjøre for surroundoppsettet mitt.

Er spent på hva en effektforsterker på 2x 150w har å si for disse massive tårnene :P

Venter i spenning :D
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.01.2007 02.44.24 #2 av 3
Postet av: Soundispower
vel jeg vet godt på en måte hvordan du har det!
fikk mitt første annlegg som ikke er så stort for noen mnd siden.. :oops:
gleden var stor å bære en LCD, 2 yamaha høyttalere og en yamaha forsterker ut av elkjøp :lol:

Så utpakkinga da.:D
ble bare :shock: :wink:

du får sikkert en fin dag ja :D NYT DET!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.01.2007 07.44.24 #3 av 3
Postet av: Twinrehz
Kjenner følelsen, og gleder meg til den dagen min JVC (som jeg forsåvidt har fått brukt) blir avleggs. Skal byttes ut med et par B&W DM603 S3 og en Denon DRA-700AE!
Speakers with attitude
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar