orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Bombadil
Hjemmekinosjef
E-post
Hørtes jo grei ut, for de som ikke ønsker å gå for en flatskjerm enda.. Også var den heller ikke ufyselig dyr. Sikkert god bildekvalitet.
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Prisen er jo utrolig bra. Folk som har sett HD-klare crter (vært i USA lenge) sier billedkvaliteten er bedre enn plasma/lcd, bortsett fra PC bilder. Har litt vanskelig for å tro det siden det er snakk om linjer og ikke punkter.
Perceval
Kunnskapsrik
E-post
er det ikke temmelig lenge siden vi hørte om disse "tynne" crt skjermene som skulle revolusjonere markedet, og gilcd/plasma skikkelig kamp om kundene, til halve prisen?
mener jeg hørte om de allerede for ca 1/2-3/4 år siden, men har ikke hørt noe før jeg leste artikkelen på dinside.
har ingenting å si om kvaliteten, for tror det ikke er noen som virkelig har sett disse "flat" tvene med de "gamle" bilderørene, og ja, tror ikke det blir noe særlig å kjøre HTPC eller lignende inn på en slik. da tror jeg heller de større plasma/lcd skjermene kommer til å ta overhånd. Kanskje i en overgangsfase vil flat-crt klare seg godt, alt avhengig av pris selvfølgelig...
forresten, "slim-fit" er vel ikke akkurat ordet... sjekk bildet
kaller ikke det "slim-fit", det er "nedjustert-størrelse-på-kabinettet-tv"... ekkelt
Ikke alle kan kalle seg det samme som oss, Expert