Logo

SKIKKELIG Subkabel?!

Skriv et svar
22.01.2005 18.41.09 #16 av 20
Postet av: Trond Erik
Hva kjennetegner en dårlig subkabel fra en god en. Sånn lydmessig mener jeg. Jeg bruker den som følger med jeg, må kanskje ut å shoppe litt igjen :? Har foresten en Sony SA-WM40.
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2005 18.49.47 #17 av 20
Postet av: - MaRe -
Det følger vel ikke med en subkabel til subwooferen når du kjøper den? :roll:

Her ser du forskjell på hva en dårlig og en bra kabel er:

RCA kabel som eks.

Bra:


Dårlig:


Vanligvis i hvertfall. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2005 18.58.45 #18 av 20
Postet av: Typhoon7
"- MaRe -" skrev:Det følger vel ikke med en subkabel til subwooferen når du kjøper den? :roll:


Det hender det gjør det.

Ihvertfall i komplette pakker.

Disse kan med hell oppgraderes, trenger ikke være svindyrt.

"High End" kablene på Clas Ohlson vil være en forbedring i forhold til de sorte tynne (ofte kalt lakrislisser) som følger med.

Du får også en grei oppgradering på Expert, Elkjøp osv.

I tillegg har jo også Hifibutikkene kabler i flere prisklasser.

Alt kommer an på hvor mye en vil legge i det. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2005 19.06.48 #19 av 20
Postet av: Trond Erik
Joda, det fulgte med en subkabel. Lå oppi esken ihvertfall :wink: Så - MaRe - kan :roll: så mye han gidder :lol: Men det som fulgte med var jo selvfølgelig en såkalt lakrislisse. Jeg ser jo forskjellen på kablene, men det jeg lurte på var hva som forskjellen i lyd. Synes faktisk bassen er meget bra i annlegget jeg. Har jeg en a-ha opplevelse i vente tro :D
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2005 19.21.06 #20 av 20
Postet av: - MaRe -
"Trond Erik" skrev:Joda, det fulgte med en subkabel. Lå oppi esken ihvertfall :wink: Så - MaRe - kan :roll: så mye han gidder :lol: Men det som fulgte med var jo selvfølgelig en såkalt lakrislisse. Jeg ser jo forskjellen på kablene, men det jeg lurte på var hva som forskjellen i lyd. Synes faktisk bassen er meget bra i annlegget jeg. Har jeg en a-ha opplevelse i vente tro :D


Ok. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar