Logo

Samsung PS42Q7H

Skriv et svar
18.12.2006 16.18.35 #1 av 5
Postet av: zako
Har tidligere fortalt om trafo-støy fra min tv. Kontaktet samsungs kundesenter og fikk da beskjed om at dette skulle bli borte etter 3-4 uker. Etter 4 uker var jeg igjen i kontakt med dem, fikk da beskjed om at det ville være litt støy fra slike tv`er. Et decibellnivå opp til 30 var akseptabelt!!! Noen inspill ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.12.2006 17.47.59 #2 av 5
Postet av: viking
:twisted: Tullball jeg har samme tv i 50 tommer og denne er helt tyst.Så dette stemmer ikke.Her må du ikke gi deg.Kontakt butikken evt snakk med noen andre på samsung enn den du har snakka med, om mulig kontakt forbrukerrådet fbi eller tv 2 hjelper deg,da skjer det noe garantert. :D Lykke til.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.01.2007 22.02.23 #3 av 5
Postet av: Shakie
Jeg fikk min PS-42Q7H idag.....samme forbanna problemet. Har du funnet noe løsning ennå zako?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.01.2007 18.54.35 #4 av 5
Postet av: viking
Dette høres merkelig ut må jeg si,var jeg dere ville jeg sjekka alt av teknisk utstyr i nærheten av tv apparatet!Slå dette av eventuelt dra ut kontaktene og hør om det er støy på samme måten fra tv,en.Det kan være forstyrrelser fra et eller annet teknisk apparat.Alt fra ladere til radiosendere kan ha negativ innvirkning.Feks pc,n i samme støpsel som tv apparatet kan også ha innvirkning.Det er nok av ting og sjekke ut her.Er det kun tvstøy uten at noe annet er i nærheten og alt av annen strøm er tatt ut ,ville jeg ha byttet apparatet.Ingen tvil her i gården om det. Lykke til :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.01.2007 16.40.35 #5 av 5
Postet av: TBD
Kjøpte min Q7 i slutten av November, produsert i September, merket fort den plagsomme støyen, skulle nå i disse dager ta kontakt med butikken men havnet tilfeldig i en annen butikk i kjeden. Der kunne han fortelle at det var et kjent problem, og at de hadde sendt flere Q7 til rep, og at de hadde byttet panel uten hell, så kunden hadde fått nye, for de nye prodert hadde ikke den støyen. Så nå byttet de bare med en gang, fint det tenkte jeg, tok dirkete kontakt med rett butikk, de hadde jo ikke hørt om problemet, men avtalte med selger at jeg kunne komme å bytte, rigget ned tv'en ifra veggen og kjørte bort, da hadde de endret tone, de ville gi meg en utstillingsmodel, eller sende mitt inn for rep, nektet på det, og fikk byttet til slutt mot at de fikk orginal emballasjen, ok den, fikk forståelse at de skulle bare selge den videre, nettopp satt opp den nye Q7, produsert november 2006, vil si det er nesten samme støy,kommer fra høyre side, særdeles plagsom høyfrekvent lyd. Så jeg gir opp der, blir nødt til å ha full rulle på lyden når jeg skal se nyhetene.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar