Logo

Samsung LE40R87 med problemer

Skriv et svar
21.01.2008 14.53.18 #1 av 2
Postet av: imperator
Hei

Etter mye om og men rundt valg av tv falt valget på merke og modell nevnt i emnefeltet. Dels fordi jeg likte bildet jeg så i butikken og dels fordi Hifiklubben gav meg en fin pris på den. Den ble kjøpt 17/1, altså forrige torsdag.

I ca 3 dager varte morroa med ny tv. I dag tidlig tittet ungene en times tid på disney da tv-en plutselg slo seg av på egenhånd, for så å slå seg på igjen på egenhånd rett etter. Da ble den stående på ca 10-20 sekund før den slo seg av og på igjen. Dette fortsatte den med til jeg slo av litt etter. Signalet inn var via parabol. Nå i ettermiddag har jeg testet med signal fra parabol og dvd, og det samme skjer igjen. Av og på med ca 30 sekunds mellomrom uten at noen rører den. Hifiklubben sa de skulle snakke med de som har service på Samsung.

Hva rettigheter har man? Regner med de går for reparasjon om noe er galt fatt (som jeg nesten regner med), som igjen fører til lang tid uten tv. Kan jeg heve kjøpet? Er for øyeblikket forbanna på hele greien og kunne tenke meg nytt tv pronto. Har en følelse av at reklamasjon og reparasjon kan drøye ut, og man sitter der uten tv og en del tusner mindre på konto.

Noen som har vært borti denne feilen?

Mvh
André
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.01.2008 17.39.12 #2 av 2
Postet av: arntos
Dette er noe jeg ville kalt DOA, (Dead on arival). Du bør få ny TV spør du meg. Ikke kult å sende en så ny TV på service.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar