Logo

Samsung innebygd dekoder og CD Dekoder Parabol

Skriv et svar
11.03.2012 15.49.11 #1 av 3
Postet av: srudit
Noen som har problemer med og få den innebygde dekoderen i Samsung TVèn (Ps64d8005) til og fungere ordentlig?? Har flimring på samtlige HD kanaler, og til tider alle kanaler. Signalet ligger på 70-80%. Jeg har nå dekoderen som jeg egentlig bruker i loftstuen og har koblet opp den, og det fungerer helt supert. Har sjekket begge kabler som jeg har inn i stuen, og det er TV`en som ikke får til og sende riktig bilde. Har byttet hovedkort i TV`en, uten at det hjalp.
Service mannen mente jeg kanskje måte ha en større tallerken på parabolen, men jeg ser ikke poenget med det når Canal Digital har godkjent den innebygde dekoderen i TV`en, og da mener jeg den ska fungere, for det gjør jo dekoderen fra CD.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.03.2012 21.19.10 #2 av 3
Postet av: parabol
Er CI-modulen ny eller gammel ? Er den litt eldre må du bytte den til en ny.Hadde samme problemet med min Sony KDL,byttet CI-modul.Alt ok :wink:
du kan ikke få både i pose og pose
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2012 09.15.53 #3 av 3
Postet av: srudit
Kjøpte CI+ modul i desember, og byttet det allerede en gang da, uten at det hjalp. Nå blir det en ny service og de sku bytte kondensator på Mainboard... Får håpe det hjelper, meget frustrerende og ikke få det til og fungere som det skal når man kjøper en TV til over 20 tusen kr.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar