Logo

Samsung HT-XQ100

Skriv et svar
30.07.2006 07.06.13 #1 av 9
Postet av: bluie
hei, :D

Er det nokon som har erfaring med Samsung's hjemmekino-system
HT-XQ100??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.08.2006 07.11.13 #2 av 9
Postet av: olag
Hatt det en ukes tid nå. Generelt veldig fornøyd. Pent design, god lyd og enkel betjening. Noe støy fra spilleren (vifta) og dårlig medfulgt radioantenne.

Noe å bli glad i er muligheten til å lese mediafiler fra USB-enhet. Ingen problem med 1GB minnepenn, spent på hva den sier til min 300GB eksterne maxtordisk 8)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.08.2006 20.33.39 #3 av 9
Postet av: Burroughs
Et par spørsmål:

1. Er DVD-spilleren sonefri, eller er det eventuelt mulig å låse den opp?
2. Noen gode tester å lese av systemet?

Et raskt Google-søk ga nemlig ikke svar.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.08.2006 21.18.59 #4 av 9
Postet av: Amadesus
Dette anlegget ble testet av bladet Hjemmekino nr.5 i år. Og fikk toppkarakter der, mener jeg å huske.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2006 10.38.05 #5 av 9
Postet av: Burroughs
"Amadesus" skrev:Dette anlegget ble testet av bladet Hjemmekino nr.5 i år. Og fikk toppkarakter der, mener jeg å huske.

Greit nok, men det er vel heller vanskelig å få tak i det nå?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2006 21.15.30 #6 av 9
Postet av: olag
"olag" skrev:Hatt det en ukes tid nå. Generelt veldig fornøyd. Pent design, god lyd og enkel betjening. Noe støy fra spilleren (vifta) og dårlig medfulgt radioantenne.

Noe å bli glad i er muligheten til å lese mediafiler fra USB-enhet. Ingen problem med 1GB minnepenn, spent på hva den sier til min 300GB eksterne maxtordisk 8)


Fungerte greit med fat32 filsystem. Begrenset partisjonsstørrelse, men forholdsvis snasent allikevel.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.08.2006 12.39.12 #7 av 9
Postet av: Burroughs
Høytalerne vil avspille lyd fra vanlig tv-titting også, eller er det kun ved avspilling direkte fra spilleren?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.08.2006 06.20.06 #8 av 9
Postet av: olag
"Burroughs" skrev:Høytalerne vil avspille lyd fra vanlig tv-titting også, eller er det kun ved avspilling direkte fra spilleren?


Både composite og digital inngang fra eksterne enheter, deriblant TV naturligvis.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2006 21.18.02 #9 av 9
Postet av: knockertommy
Hei Olag

Jeg vurderer det Samsung anlegget(HT-XQ100R) somdu har kjøpt deg.

Er det noe å satse på etter å ha testet det?

Er det mulig å henge det ved siden av en lcdtv, eller vil det bli forstyrrelse i bildet på tven? Har du testet?

Ellers hva menes med at den er klargjort for trådløs overføring for bakhøytalere? Vil det f.eks komme noe tillegg produkt som gjør at du kan bruke de trådløst?

Ser at de selger dette for 3999,- hos bestbuy, så jeg vil tro at det er en fin pris.

Takker for eventuelle svar.

mvh,

Knockertommy
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar