gavi
Aktiv
E-post
flexfit
Aktiv
E-post
Sitter faktisk i dette øyeblikket å ser på en test av Samsung pakken, her fikk den score 7,5 av 10 og ble stemplet Very Good
Har ikke hørt dem spille, men de ser jo veldig bra ut, pluss at DVD spilleren tydligvis har HDMI
minuset er at bakhøyttalerne ikke er trådløse.
Har hørt KEF høttalerne spille og de gir fra seg veldig fin og god lyd, dessuten ser de jo bra ut de også.....
Jeg ville nok gått for Samsung pakken, men ville testa den først.
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Jeg tror jeg ville godt for Pioneer pakken, så kan man bytte ut høytalere ettervært. Gir litt større frihet å kunne ha mest mulig enkeltkomponenter for senere oppgraderinger. Den pioneer 1015 er også blitt vurdert som en av de beste receivere til denne prisen. EISA vinner også den.
Er forøvrig enig i at SAMSUNG HT-P1200 ser veldig lekker ut, og har jo også vunnet EISA pris for beste kompakt hjemmekino anlegg. Men da må du gå for hele pakken.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
gavi
Aktiv
E-post
flexfit: Hvilket test ? link?
Torja: En annen stor ulempe er at den kommer etter nyttår!!
flexfit
Aktiv
E-post
men klarer ikke å finne testen igjen...det var en engelsk test.....sorry" target="_new">http://www.nordbydigital.se/default.aspx?main=ShowPage.aspx&PageID=44&vat=True <--Der er den på lager og for salg allerede
men klarer ikke å finne testen igjen...det var en engelsk test.....sorry