Hehe, akkurat jeg tenkte også.
Ville har best mulig TV samtidig som jeg fikk Full HD.
Men den F71 har fått en del pepper på tester. tenkte lenge på den selv, men etter å lest mer negativt om den enn positivt, så valgte jeg å ligge unna den.
Dermed kom M91 inn i bilde, dette er nok et langt bedre valg. Uansett bør vi ennå ikke bry oss så mye om oppløsningene ennå.
Forskjellene der er så små uansett, at du vil ikke merke det. Bedre å velge en RÅ tv, og ikke bry deg om oppløsningen.
Jeg selv valgte til slutt Pioneer's Plasma 427XA. Er selv PC og spillkonsoll fantom, men helt ærlig bruker jeg TV'n mer til film og TV i det store hele. Derfor valgte jeg TV etter bruket, og endte opp med Plasma.
Har testet PC'n på den, og det fungerte greit. LCD ville nok blitt bedre. Men var bra desktop bilde som ble dårlig, film og videoer ble nydelige.
Og har bare fått testet PS2, og det funka også greit.
Uansett, LAAAANGT bedre enn min gamle CRT. Selv om det var en nyere og ganske rå CRT TV.
Velg en BRA tv, og ikke tenk så mye på oppløsningen. Da blir du gående å tenke i måneder.
Pioneer VSX-LX60, Pioneer PDP-427XA, Dali Ikon 6, Dali Ikon Vokal 2, Pioneer DV-696AV, Pioneer DVR-530H, Project Debut III, Jamo E400, Pioneer S-W150S, PS3 og Gamecube