Logo

Samsung BD-D7000 problemer.

Skriv et svar
23.07.2011 06.53.50 #1 av 2
Postet av: Jamm
Kjøpte nylig en Samsung BD-D7000 Blu-Ray/DVD spiller. Som flere andre rund om i "Google" verden har også jeg problemer med spilleren. Spilleren laster Blu-Ray filmer helt fint, og starter filmen uten noen som helst problemer. Etter 5-10 minutter Blu-Ray film begynner problemene, først med et par "frys", for så å stoppe helt opp, gir feilmeldingen "Støtter ikke formatet..........". Prøver jeg å spille en DVD film kommer meldingen " Kan ikke lese platen, prøv å ................"

Samsung slapp ny "Firmware" den 18.juli 2011, vesjon 1004.4, med fildato 05.juli 2011. Da min spiller er til reklamasjon har jeg ikke fått prøvd om den nye Firmwaren kurerte problemene.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.08.2011 07.51.47 #2 av 2
Postet av: tce team
"Jamm" skrev:Kjøpte nylig en Samsung BD-D7000 Blu-Ray/DVD spiller. Som flere andre rund om i "Google" verden har også jeg problemer med spilleren. Spilleren laster Blu-Ray filmer helt fint, og starter filmen uten noen som helst problemer. Etter 5-10 minutter Blu-Ray film begynner problemene, først med et par "frys", for så å stoppe helt opp, gir feilmeldingen "Støtter ikke formatet..........". Prøver jeg å spille en DVD film kommer meldingen " Kan ikke lese platen, prøv å ................"

Samsung slapp ny "Firmware" den 18.juli 2011, vesjon 1004.4, med fildato 05.juli 2011. Da min spiller er til reklamasjon har jeg ikke fått prøvd om den nye Firmwaren kurerte problemene.
trur den nye firmwaren fungerte bra , vist jeg ikke hørte feil , funker spilleren din nå da etter den var på reperasjon?
samsung ue46b7070-yamaha rx-v 767-rotel rb-1562 effektforsterker- ps3 slim-grundig dtr mhp 8740-bærbar samsung ns150-klipsch synergy f20 surround sett-2 stk xtz w99 12.16 subwoofere-htc sensation-d-link trådløs
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar