Logo

Samsung 63" Plasma

Skriv et svar
24.07.2006 14.38.16 #1 av 5
Postet av: Amadesus
Hei allesammen!!

I dag var jeg innom Expert på Lade i Trondheim å der så jeg den største tv jeg noen gang har sett. Den stod på gulvet ved veggen der og var på hele 63 tommer. Fy f... den var svær. Prisen var visst rundt 70 000 kroner fikk jeg opplyst. Tror nesten ikke jeg hadde tort å henge den på veggen i frykt for at hele veggen ville ha ramla ned.... Den viste en av Matrix filmene når jeg var der og bildet virket veldig bra.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.07.2006 17.00.52 #2 av 5
Postet av: Rune
63" er en absolutt stor TV. Ser flere av Expert butikkene er utstyrt med slike. Blir spennende å se om det blir standarden.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.07.2006 18.52.00 #3 av 5
Postet av: orso
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.07.2006 18.53.12 #4 av 5
Postet av: kjelle
har pr idag en 42" tv og er fornøyd med den,MEN: har egentlig allerede bestemt meg for at min neste tv enten blir 50" eller 63". greier nåkk ikke å vente så altfor lenge til jeg bytter.tipper neste generasjon pioneer vil komme fort ned i 30k for en 50" og med dagens tv signaler tror jeg 63" blir overkill.men på film derimot(og spill) må det vere helt sinnsykt.andre muligheter for storskjerm i opplyste rom er xscreen og prosjektor.de kan tilby 60",70" og 80".dette skal visst fungere utmerket.(har dog desverre aldri fått testet dette selv.)
til dere som ikke har hørt om xscreen kan dere sjekke her
http://www.xscreen.com
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.07.2006 18.59.44 #5 av 5
Postet av: orso
Etter og hatt min 42" plasma i noen uker, skjønner jeg at projektor er tingen for den store filmopplevelsen. 42" er perfekt til TV. Usikker på om jeg ville ha hatt en større flatskjerm da de fort kan bli veldig dominerende i en stue.
Eget kinorom med projektor er noe jeg kunne tenke meg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar