Logo

Sammenligning av noen 32" LCD i 9-11.000 klassen

Skriv et svar
06.06.2006 22.36.20 #16 av 20
Postet av: Lennono8
Lefdal har jo Samsung LE-32R72B til 11990,- på kampanje nå. Var på Hifi-klubben og forhørte meg om jeg kunne få den til samme pris, på grunn av Dagspris-reglene. De hadde den nemlig til 13995,-

Det var helt uaktuelt, og nå ser jeg at de har tatt den ut av katalogen sin (på nett) og erstattet den med LE-32M51B.

Betyr dette at Dagspris - garantien er verdiløs??

Uansett er vi vel enige om at LE32R72B til 11990,- er billig. Kan dette skyldes at Lefdal selger en annensortering eller noe???
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.06.2006 10.07.41 #17 av 20
Postet av: tonydelabone
"Lennono8" skrev:Lefdal har jo Samsung LE-32R72B til 11990,- på kampanje nå. Var på Hifi-klubben og forhørte meg om jeg kunne få den til samme pris, på grunn av Dagspris-reglene. De hadde den nemlig til 13995,-

Det var helt uaktuelt, og nå ser jeg at de har tatt den ut av katalogen sin (på nett) og erstattet den med LE-32M51B.

Betyr dette at Dagspris - garantien er verdiløs??

Uansett er vi vel enige om at LE32R72B til 11990,- er billig. Kan dette skyldes at Lefdal selger en annensortering eller noe???


De selger den til 10.458 på shg(men ikke på lager selvsagt), så jeg tror ikke det er noe annensortering nei.

LG'en jeg har bestillt fra shg har jeg ikke fått bekreftet. Mulig jeg heller slår til på LE32R72B hos lefdal.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2006 06.04.29 #18 av 20
Postet av: tonydelabone
"geirtore31" skrev:Hei! Jeg bestilte LG 32LB1R i dag på Shg. Har ingen erfaring med shg. men jeg ska heller vente en uke eller 2 til den prisen. Kanskje jeg får den til åpnings Kampen i VM. :D LG 32LB1R har fått ny bildebehandling og 14 bit i prosessering + litt til. Og ny design, som er helt rå.. etter min mening da.
Mvh.
GT


Når har leveringsdatoen blitt endret fra 8.juni til 16.juni. Litt kjipt. Det er vel det som er ulempen med å kjøpe fra shg.no. Mulig jeg hopper av og heller kjøper en Samsung fra lefdal.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2006 11.14.19 #19 av 20
Postet av: geirtore31
"tonydelabone" skrev:
"geirtore31" skrev:Hei! Jeg bestilte LG 32LB1R i dag på Shg. Har ingen erfaring med shg. men jeg ska heller vente en uke eller 2 til den prisen. Kanskje jeg får den til åpnings Kampen i VM. :D LG 32LB1R har fått ny bildebehandling og 14 bit i prosessering + litt til. Og ny design, som er helt rå.. etter min mening da.
Mvh.
GT


Når har leveringsdatoen blitt endret fra 8.juni til 16.juni. Litt kjipt. Det er vel det som er ulempen med å kjøpe fra shg.no. Mulig jeg hopper av og heller kjøper en Samsung fra lefdal.


Hei. Det var dumt. Min tv blir sendt i dag. Har fått ordrebrekreftelse i dag. Det er ikke altid det stemmer det de har på lager. De som er kommet inn, er nok bestilt opp.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.06.2006 10.32.05 #20 av 20
Postet av: geirtore31
"August" skrev:Hei,

Lykke til med en kjempegod TV til lav pris.
Hadde vært fint om du kunne dele dine erfaringer med SHG for oss
etter at handelen er unnagjort.

mvh
August :)


Hei. Jeg gir SHG 4 av 5. det tok 14 dager før jeg fikk tv`n. da var den ikke på lager. Jeg har fått bra service fra SHG, Da jeg ringte de, svarte de nesten med en gang. Trekker i fra 1, pga. levering tid. Kommer til og bruke de i gjenn.
Mvh.
GT.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar