Logo

Reklamasjon Surround.no. LØST

Skriv et svar
13.02.2008 09.25.57 #1 av 5
Postet av: Jan frode
Hei

Er det noen som har erfaring med reklamasjon / retur hos Surround.no

Mottok 3 ( en i rest ) stk Dynavoice M-65 igår og det viser seg at det er skade på to av høytalerene :evil: .
Det var ingen synlige skader på embalasjen da jeg hentet disse.

Sendte mail til Surround.no en time etter at de var hentet og la ved bilder av skadene.

Jeg har ikke fått noe svar enda, men rekner med at Surround.no er en seriøs aktør.
Blir det slik at det er jeg som må legge ut en "formue" for å returnere disse ?

Noen som har noen ord å "berolige" meg med :-). Er lysten på å få oppsettet mitt på plass :D

Jan Frode
Mvh
Jan Frode

Samsung PS64D8005-Yamaha 765-Cambridge Azur 651C-Hegel H200 -Hegel HD20-Vienna Acoustics Mozart Grand SE-Sony BDP-S370-ADB HDPVR 5720 SX -Harmony one-Acer Aspire Revo R3700.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.02.2008 12.48.00 #2 av 5
Postet av: Jan frode
Er det virkelig ingen som har erfaring med reklamasjon / returnering av varer til Surround.no ?


Jan Frode
Mvh
Jan Frode

Samsung PS64D8005-Yamaha 765-Cambridge Azur 651C-Hegel H200 -Hegel HD20-Vienna Acoustics Mozart Grand SE-Sony BDP-S370-ADB HDPVR 5720 SX -Harmony one-Acer Aspire Revo R3700.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.02.2008 13.11.52 #3 av 5
Postet av: boly
Jeg har ingen erfaring med Surround.no. Men de er regnet som en meget seriøs aktør. De har det sikkert travelt, men regner helt sikkert med at de ordner opp. Merkelig at det ikke var skade på embalasjen da.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.02.2008 17.11.12 #4 av 5
Postet av: Jan frode
Hei alle

Vil bare dele min erfaring vedr retur og reklamasjon hos Surround.no med dere.

Som dere ser fra mitt første innlegg vedr denne saken så var jeg en smule bekymret.

Grunnen til at jeg skriver dette er at den servicen jeg har fått hos dem skal du lete lenge etter.

Som sagt så mottok jeg 4 stk Dynavoice M-65 den 12.02.08. Etter å ha kontaktet dem pr mail og tlf fikk jeg beskjed om å bare levere de to skadde høytalerene inn på posten og få posten til å sende en fax om at de var innlevert. En time etter at faxen var sendt fikk jeg mail om at to stk nye høytalere var på vei til meg :D .

Nye høytalere kom også innen 24 timer ( jeg bor i Stavanger ) og det synes jeg er meget bra :lol:

Dette er ihvertfall en positiv erfaring med Surround.no som jeg tar med meg når det skal handles i fremtiden ( dersom kona tillater det :lol: ) .

Jan Frode
Mvh
Jan Frode

Samsung PS64D8005-Yamaha 765-Cambridge Azur 651C-Hegel H200 -Hegel HD20-Vienna Acoustics Mozart Grand SE-Sony BDP-S370-ADB HDPVR 5720 SX -Harmony one-Acer Aspire Revo R3700.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.02.2008 21.41.58 #5 av 5
Postet av: SuperB
Kjekt at det ordnet seg. Har hatt blandete erfaringer med ulike butikker, så kjekt å se at noen er så serviceinnstilt. Kan notere det bak øret...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar