Logo

Reklamasjon-hva går jeg for?

Skriv et svar
09.02.2007 10.28.03 #1 av 3
Postet av: arctic421
Jeg har vært mye plaget med min Phillips DVP9000S DVD spiller, den låser seg totalt bl.a. Nå har selger undersøkt og jeg kan få ny. Den er fjernet fra phillips , men jeg kan få et tilsvarende produkt.

Det står mellom Phillips DVDR7310H som er en DVD opptaker med 250GB disk og en Marantz DV6001 som faktisk er svært likt det produktet jeg hadde i spesifikasjoner, bl.a Faroudja dcdi og 192khz/24 bit audio i motsetning til 7310H som har Faroudja dcdi men har 96khz/24 bit audio.

Har dette mye å si på lydkvaliteten på avspilling av musikk?? Egenskaper på film? Hvilke mener dere er best?

Kjetil
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.02.2007 16.29.45 #2 av 3
Postet av: boly
Jeg tror jeg hadde gått for Marantz'n. De er kjent for meget god lyd og bra kvalitet. Skal du bruke den til både film og musikk er det svært viktig at den er i stand til og gjenngi musikk bra, det er vel her Marantz er mest kjent. Vet dog ingenting om hvordan den er på film. Siden du har en god dialog med selger, spør om du får låne med deg begge hjem for og se/ høre hva som passer best på ditt oppsett.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2007 09.09.34 #3 av 3
Postet av: arctic421
Hei, takk for godt tips, skal låne den med hjem og lytte.

Har vel også landet på samme vurdering hva gjelder musikk gjengivelse. Har ikke annen cd spiller så den må være i stand til å spille musikk bra.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar