Logo

Redigering av opptak på SONY RDR-HX900

Skriv et svar
12.01.2005 08.24.36 #1 av 3
Postet av: Puckern
Prøver igjen: Har nå studert manualen til min SONY RDR-HX900 og føler jeg kan "alt". Er veldig fornøyd med kvalitet på opptak, bedre enn jeg trodde. Klarer ikke se forskjell på opptak og "live". Men så kommer spørsmålet: Ønsker å ta opp et feks. 5 timers opptak i HQ eller HQ+ kvalitet. Dette vil jeg brenne ut på DVD, men da blir kvalitet mye dårligere pga. plass mangel. Tanken min var at jeg da kunne splitte opptaket i 5 like deler og deretter brenne hver del på en DVD plate. Hvis ikke dette er mulig, ser jeg ikke annen løsning enn å sette timer på 5 opptak á 1 t og så brenne hvert opptak. Finner ingen mulighet for å splitte opptak som ligger på HDD! Noen tips?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2005 08.58.39 #2 av 3
Postet av: Rune
Har tittet i bruksanvisningen og jeg ser ikke noe divide funksjon som jeg har på min Pioneer. Ser man kan divide playlist, men det blir ikke det samme som jeg forstår. Jeg må si at dette var en ulempe med denne spilleren.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2005 09.19.30 #3 av 3
Postet av: Puckern
Nei, det kan se ut som Sony har "glemt" en ganske viktig ting her. Kan ikke fatte at dette skulle være en umulighet. Får forske litt mer...;-)
Takker for gode svar Rune!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar