Logo

QPVision DVD-HVD500

Skriv et svar
12.10.2005 14.45.27 #1 av 5
Postet av: marjusen
Noen som har vært borti denne?? Har noen peiling på åssen denne kan være??? Står veldig lite hos deal.no.

Jeg bestilte en på mandag, håper jeg får den i morra eller på fredag. Artig å fått litt tilbakemeldinger. Ser jo grei nok ut den da:)

url: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=72981

Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2005 09.34.08 #2 av 5
Postet av: marjusen
er det INGEN som har testet denne???

Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2005 13.58.40 #3 av 5
Postet av: Torja
Du får fortelle oss hvordan det er, når du får den i hus :wink:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.12.2005 21.44.32 #4 av 5
Postet av: Disarm
Jeg får denne dvd-spilleren i hus så snart Posten klarer å levere, den ble sendt fra Deal.no i dag tidlig.

Skal da komme med min mening om hvordan denne er både lyd- og billedmessig, og selvfølgelig funksjonaliteten (menysystem, fjernkontrollen, tilkoblinger osv..).

Vil teste den på en Pioneer PDP-435XDE og på tv'en den er ment for, nemlig en Philips 30PF9946. Grunnen til jeg kjøper den er at soveroms-tv'en min (30PF9946) ikke har komponent inngang, men derimot kun en VGA-inngang. Siden QPVision DVD-HVD500 kan skalere til 1280 x 768 via VGA-utgangen så er jeg spent om dette vil gi en forbedring i bildet i forhold til scart via rgb. Referansespilleren min blir Pioneer sin DV-668 som er koblet til Pioneer'en!
- Disarm -

Student og skribent
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.11.2006 16.18.23 #5 av 5
Postet av: Blekkis
En ganske gammel post blir vekket til live igjen..... :D

Jeg har en QPV DVD HVD500. Har hatt denne i over 1 år, men har for første gang fått hjemmekino anlegg. Nå har jeg koblet den opp med optisk kabel til en pioneer ax2as. Kan jeg da få DTS lyd på dvd filmer med det ?
Hva slags lyd format klarer jeg og få vist jeg kjører lyden via hdmi kabelen ? Hva gir best lyd ?

Når (!) jeg skal bytte dvd spiller, har jeg lyst på en pioneer spiller. Noen som vet om en bra spiler med hdmi utgang som spiller divx ? Har pioneer dette ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar